Pazartesi, Mart 04, 2013

Lindsay McKenna - Dünden Bugüne (Yorum)



Künye

Orjinal Adı: Hunter's Woman
Seri Bilgisi: Morgan's Mercenaries # 10
Morgan's Mercenaries: The Hunters # 2
GoodReads Puanı: 3.96



Yorumum:



Harlequin'in eski yayınlarında bir çok kategori var ve maalesef Altın Dizi az hoşlandıklarımdan. 

Nora Roberts gibi sevdiğim yazarların yanı sıra, beğendiğim bir kaç kitap daha oldu. Ne yazık ki bu sefer de beğenmediğim denk geldi.

Takip edenler bilir, Serüven-Gerilim diye bir kategorisi daha var, genelde okumaktan hoşlanırım çünkü ne okuyacağımı bilirim. Polisiye. Ama Altın Dizilerde polisiyeyi pek sevmiyorum. Zaten oldukça uzun oluyorlar bir de sevmediğim bir konu gelince bekle ki bitsin.



Konusuna kısaca değinmek gerekirse;



Ty, Biyolojik saldırı sebebiyle doktor Alborak'ın yanına Juma köyüne gönderilir. Dr, 10 yıl önceki sevgilisi Catt'tir ve soyadını değiştirmiştir. Geçmişleri kötü. Catt hamile olduğunu söylemek için aradığında Ty tarafından terkediliyor. Tabi sonra aramış uzun süre ama iş işten geçtikten sonra neye yarar. Çocukta düşünce Catt'i bulabilene aşk olsun.


Böyle biyolojik saldırılar beyaz dizilerde hoşuma gitmiyor. Aşk romanı gibi gelmiyor. Belki de beğeneceğime rastlamadım. 
Bir de şu var ki, geçmişini bu kadar çabuk unutan karakterlerden pek hoşlanmıyorum. Ah üzüldüm hadi gel teselli et, hop yatağa. Üstüne bir daha hamile kal. 

Kısaca pek beğendim diyemeyeceğim. 






Değerlendirmem gelirse;

2 - 
Sıkıldım ama bitti...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: