Pazar, Nisan 21, 2013

Blog Tur 2. Gün / Alıntılar ve Kulaktan Kalbe



Bakmayın siz onun 430 sayfa olduğuna, o kadar dolu ki alıntıları seçerken çok zorlandık. Hala da arkamda bıraktığım güzel alıntılar var.


Tamamen amatör işi resimler ve alıntılar, umarım beğenirsiniz (:

Not: Resimlere tıklamayı unutmayın (:


















 


















* * *
Ve tabi ki müzikler.

Benim gibi İngilizce bilmiyorsanız Türkçe sözlerini netten araştırmanızı tavsiye ederim. 
Dinlerken Travis ve Abby canlandı gözümde.


Bazen birbirlerini kırsalar da


Sadece orada dur 
Ve yanışımı izle
Ama bu sorun degil
Çünkü seviyorum

* * *

Travis'den Abby'ye


Aşkın nerede olduğunu bilmek isterim derdim hep 
Güçlü ve hazır oldugumu düşünürdüm her zaman 
Ama bazen vazgeçebilecekmişim gibi hissederdim 
Ama sen geldin ve tüm dünyamı değiştirdin 

* * *

Abby'den Travis'e


Yüzünü her gördüğümde 
Kalbim gülümsüyor 
Her zaman çok iyi hissettiriyor

* * *

Ayrıldıklarında Travis


Sakın veda etme, sakın veda etme. 
Bu kırk parçaları bir yerim kanayana kadar toplamaya devam edeceğim, 
Eğer bu her şeyi düzeltecekse. 
Çünkü eğer seni kaybedersem bebeğim, artık hiç güneş ışığı olmaz. 

* * *

Onların aşkı yağmuru ateşe vermeye yeter


Ateşe Verdim Yağmuru 
İzin verdim kalbimin düşmesine

Ve o düşerken, sen kalkıp onu aldın.

Karanlıktı ve ben bitmiştim

Ta ki sen dudaklarımı öpüp beni kurtarana kadar










8 yorum:

  1. Ellerine sağlık Pınar :) Alıntılar ve resimler süper,gerçi bazısı azıcık zor okunuyor ama görüntüleri harika :D ŞArkılar müthiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (: Bazı yazılar büyütünce bile zorluk yaşatıyor maalesef, farkındayım :( Bir de blog büyük resme izin vermeyince 2 katı sorun oldu (: Bir dahakine daha iyi olacak inşallah.
      Müzikleri sevmene gerçekten sevindim, gece 2-3'e kadar seçim yaptık (:

      Sil
  2. canımmm ellerine sağlık çok güzel olmuşlar :))

    YanıtlaSil
  3. süper olmuşlar pınarcım
    ellerine sağlık oldukça emek harcamışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım (: Sana da fikirlerin için çok teşekkür ederim (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: