Pazar, Nisan 28, 2013

Cumartesi İlk 10: Arkadaş Olunacak Karakterler




Sihirli Kitap'ın geçen hafta başlattığı bir etkinlik var. Cumartesi İlk 10. Her cumartesi farklı başlıklarla yapılan bir etkinlik. Geçen hafta yetişemedim ama bu hafta bütün listelerimi döküp 10 kitap çıkardım. Gerçekten 10 Arkadaş Olunacak Karakter seçmek zordu. 




Listemde kimler mi var, tabi ki sıralama karışık;




 1- Jamie McGuire - Tatlı Bela
"America"

Abby'den bile daha çok sevdim okurken. Gerçekten böyle bir arkadaşım olmalı dedim. Sırtınızın yere gelmeyeceği bir arkadaş.


2- P. C. Cast - Bahar Tanrıçası
"Carolina Francesca"

Koskoca Hades'in karşısında dimdik duran Lina. Güçlü kadın karakterleri severim ve arkadaşım olsaydı keşke derim (:




3- Nora Roberts - Eve Dallas Serisi
"Eve Dallas"

Allah biliyor ya çok sevsem de arkadaş olmakta zor gelirdi. Ondan sonra Arkadaşımın Aşkısın diye dolaşmakta var yani :P 
Ah Roarke Ah 





4 - Julia Quinn - Öpüşünde Saklı
"Hyacinth ve Violet Bridgerton"

Hyacinth'i seviyorum çok neşeli kız. Ama anneleri Violet bambaşka :D Sizce de öyle değil mi?





5 - Ka Hancock - Dancing on Broken Glass
"Lucy Houston"

Türkçe henüz yayınlamadı ama ilkokumasını yapma şansına eriştiğim bir kitap. O kadar güzeldi ki hala etkisindeyim. Lucy gibi güçlü biri her zaman takdir toplar.





6- Christina Henry - Ölümün Soğuk Nefesi
"Madeline Black"

Fantastik kitap pek okumuyorum malumunuz. Ama bu kızı seviyorum ya. Ah ah devamı gelse keşke.






7 - Linda Howard - Hep Senin Yanındayım
"Marlie Keen"

Onu anlamak için hikayesini okumak lazım. Güçlüsün sen kızım seviyorum seni 





8- Sabrina Jeffries - Bir Prense Aşık Oldum
"Regina Tremaine"

Dönem kitapları okurken ilk okuduklarımdan ayrıca sevdiklerimden biriydi. 







9- Lisa Kleypas - Wallflower Serisi
"Lillian Bowman ve Evangeline Jenner"

Bu seriyi çok seviyorum ama Lilian ve Eve'in yeri bende ayrı :D








10- Rachel Gibson - Yazar Arkadaşlar Serisi
"Lucy Rothschild, Clare Wingate, Madeline Jones ve Adele Harris"

Bu kızları da seviyorum :D Beni de aralarına alırlar mı acaba :P







Bu güzel etkinlik için teşekkürler Sihirli Kitap. Sizde katılmak isterseniz buyrunuz...


2 yorum:

  1. Ahhh, Bahar Tanrıçası'nın unutmuştum! Sen de görünce tekrar hatırladım =D

    Nedense kendi seçimlerimde başrollerden kaçındım ya, belki ondandır =) Ellerine sağlık tatlım =*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :D Ya yan karakter aklıma pek gelmedi. Çoğunu okuyalı baya olmuş isimleri bile zor hatırladım çaktırma :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: