Salı, Mayıs 21, 2013

Heather McElhatton - Şahane Hatalar




Orjinal Adı: Million Little Mistakes
Seri Bilgisi: Şahane Hatalar Serisi 2
GoodReads Puanı: 3.34
Türkçe Yayın: April Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 632
Çevirmen: Dilek Berilgen Cenkciler



Yorumum:

Sanırım en hızlı okuduğum kitaplardan biri oldu Talih Kuşu. Sevdim mi sevemedim mi karar veremedim.

Yorumlarından az çok çabuk sonuçlanan bir kitap olduğunu biliyordum ama ne yalan söyleyeyim bu kadarını da beklemiyordum. Başladığında iyiydi ama sonra 50-100 atlamaya başladı bölümler ve ne olduğunu anlayamadan sonu geldi bile.

Daha önce Kokoloji'leri çözdüğümden öyle bir kitap bekliyordum. 200 sayfa bile olmayan kitapları okumak daha uzun sürmüştü şaka gibi. Bir de sonuç olarak tatlıya bağlanmadı onu da sevemedim. Özellikle bir yerde geri dönüp seçenek değiştirdim ama yok sonunda geberip gidiyorum. Gerçi ikinci de biraz daha uzun yaşadım ama Genelev Patroniçesi nasıl oldum o kısım muamma. 

Farklı yollar olduğundan kitap oldukça kalın. 600 sayfa çevirisi vs çok zordur eminim. Ama gerek var mıdır ondan emin değilim gerçekten. Belki arada can sıkıntısına farklı yollara bakılabilir ya da arkadaşlar arasında eğlencesine bir şeyler yapılabilir ama onun dışında çok mühim görmüyorum kitabı. Tabi ki bu almam tukaka demek değil. Kendince eğlenceli bir kitap ama diğer kitaplarını merakla bekleyeceğim bir kitap değil.

Ve evet, evet farkındayım 2'den dalmışım olaya :D


Değerlendirmeme gelirsek;

3 -  Nötrüm, okusan da olur okumasan da...






Şahane Hatalar serisi hızlanarak devam ediyor;
Bu kez başınıza yirmi iki milyon değerinde talih kuşu konuyor.
Heyecan dozu artırılmış seçimler, eşsiz bilgiler, gizemli karakterler, sürpriz finaller.
İkinci kitapta hatalar daha eğlenceli, sonlar daha şahane.

Kader diye bir şey vardır ve sizin seçimlerinizle değişir.

Bu kitabı okumaya normal bir kitap gibi birinci sayfadan başlayın. İlk bölümün sonunda, önünüze bir yol ayrımı çıkacak. Kararınızı verin ve ilgili bölüme gidin. Her bölümün sonunda seçimlerinizle kaderinizi kontrol etmeye devam edeceksiniz. Kitabı okurken bazen hiç beklemediğiniz bir yere ulaşacak, bazen de kendinizi daha önce olduğunuz yerde bulacaksınız. Hayatın size neler hazırladığını asla bilemezsiniz. Ama şunu biliyorsunuz, iyilikler her zaman ödüllendirilmiyor ve bazen hatalı kararlar, şahane olayların başlangıcı olabiliyor.

Her yolculuğun sonunda başa dönüp tekrar başlayın, unutmayın, herkes ikinci bir şansı hak eder. Yüzlerce farklı hayat sizi bekliyor. İyi şanslar.

"Başroldesiniz, hakkını verin." 
Newsweek

"Raydan çıkmaya hazır mısınız?" 
NY Times

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: