Çarşamba, Mayıs 08, 2013

Sandra Brown - Aşk Bir Ayrılık Ötede (Tanıtım)


Son kitapta geldi




Sandra Brown'ın, Texas! Serisinin son kitabının kapağı, konusu ve dağıtım bilgisi de bugün geldi. Yani bugün bizim şanslı günümüz (: 

17 Mayıs'ta çıkacak kitap henüz ön siparişe çıkmamış ama eli kulağındadır. Ve geçen yıl Mayıs ayınca çıkacak demişti yayınevi. Bu kadar iyi bir program yapıp dedikleri tarihte çıkarmaları takdire şayan değil mi :D

Hem Brown hem de Hoyt geliyor. Bu kadar mutluluğu kaldırabilir miyim bilmiyorum (:

Bu arada kapağa da isme de hasta oldum. Bayıldım, bayıldım, BAYILDIM!


Konusu:

Ne yapacaktı? 
Nerede yaşayacaktı?
Kime aitti?

Ailenin en genç ve başına buyruk üyesi olan Sage, sevgilisinden evlilik teklifi beklerken beklenmedik bir anda terk edilir. 
Bunun üzerine hayatını gözden geçirmeye karar veren Sage, 
pek de benimsemediği bir yaşam sürdüğünü fark eder ve kendine yepyeni bir sayfa açmaya karar verir: Artık güçlenip ayakları 
üzerinde durma vaktidir.

Ailesine kendini kanıtlamak isteyen Sage, bu sırada tanıştığı ancak yıldızının pek de barışmadığı Harlan’le birlikte yaşama yeniden 
tutunmaya çalışır. Kalbi kırık genç kız, kendisine yanlış gibi görünen bu adama güvenebilecek, aşka ve hayata bir şans daha verebilecek midir?


“Sandra Brown okurlarının sabırsızlıkla beklediği bu 
kitap aşka, arzuya ve aile bağına sımsıkı tutunan 
karakterleriyle Tyler ailesinin dünü ve bugününü mükemmel şekilde ele alıyor.”
Publishers Weekly

“Çağdaş romantizmin usta kalemi Sandra Brown’dan yine hız kesmeyen sürükleyici bir roman. Okurlar bu kitapla yeni hayatların keşfine çıkarak, karşı konulmaz bir arzuya 
davet ediliyor.”
Romantic Times

“Gizemin, aşkın, arzunun ve ilgi uyandıran karakterlerin yazarı Sandra Brown, Aşk Bir Ayrılık Ötede romanıyla insanın hayattaki dönüm noktalarını başarıyla irdeliyor. Bizlere de bu 
mükemmel romana kendimizi bırakmak düşüyor.”
Booklist

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: