Cumartesi, Ağustos 10, 2013

Cumartesi İlk 10: En Sevdiğim Karakterler




Sihirli Kitap'ın bu haftaki İlk 10 başlığı, "En Sevdiğim Karakterler"
Ben de biraz zorlanarak kendi listemi oluşturdum. Seri kitaplar da birilerini sevmek daha kolay bence. Süreklilik falan. O yüzden genelde aynı serilerden gittim (:

1 - 2 - 3 
Eve, Roarke ve Peabody
(Eve Dallas serisi)

Farkettiyseniz Eve ve Roarke çoğunlukla listlerimde yer ediniyor. Seviyorsan git söyle derler, bende onu yapıyorum :P


4 - 5
Ari ve Janco
(Study Serisi)

Bu ikilinin geçtiği sahneleri yüzümde bir gülümsemeyle okuyorum (:

6
Leydi Danbury
(Bana Sevdiğini Söyle)

Çok matrak bir kadın. Bridgerton Serisinde de geçmesi güzel.

7
Alice
(Twilight Serisi)

Bu seride sanırım başkarakterler hariç herkesi sevebilirim ama Alice ayrı bir iyi :D

8 - 9
Jamie ve Alec
(Gelin)

Kaç kere okudum şu kitabı. İkisi favori çiftlerimden.

10
Iris
(Ayın Kardeşleri Serisi)

Bu ev cinini seviyorum :D



2 yorum:

  1. Alice. Bu kızla ilgili bir problemim var, aslında. Karşımda böyle hiperaktif, sürekli "haydi yapalım, yapalım!" diye tutturan biri olsaydı, bu sinirlerimi gerebilirdi. Okurken o kadar yormuyor gerçi. = ) Sanırım benim Twilight serisinde favori karakterim Jake. Çünkü temiz kalpli, dost canlısı ve cesur biri olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavırları sempatik geliyor bana da. Belki filmin etkisi de vardır. Aslında Emmett, Jake, Carlisle ve Esme'yi de seviyorum. Ama hepsi sığmadı tabi ki (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: