Pazar, Eylül 01, 2013

Bir... Hayır İki Alışveriş Hikayesi


Her zaman kitap alışverişleri için yazı yayınlarken, resimleri ekler, işte yeni kitaplarım derim. İlk defa iki alışverişim içinde hikayem -aslında bahanem- var. Bunun tadına varmak istedim biraz :D

Pinuccia'nın Kitaplarının yazar aylarını biliyorsunuz değil mi? İşte Ağustos ayı boyunca Neil Gaiman okundu/okuduk. Ben biraz geç kaldım ama son 5-6 gün varken bir hızla Yıldız Tozu'na başlayayın artık dedim. Buraya kadar bir sorun yoktu aslında. Kitaba başlayana kadar.

Netten bir yerde bulmuşum bu kitabı. Arşivde vardı. Yazar ayı Gaiman olunca ve filmini izleyip kitabı da merak edince onu seçmiştim. Ama düzenleme olan kitap çok kötüydü. Bence. Okuyorum okuyorum bir şey anlamadım. En iyisi başka kitabına başlayıp sonraya bırakmak deyip bıraktım. 

Tabi içimde rahat etmiyor. Başladım bir kere. Sorun bende mi okuduğum kitapta mı anlamam lazım. Arayışa geçtim. Nadir Sahaf'ta çok uygun bir fiyata buldum. Tabi ki ay bitmeden gelse bile yetişmeyeceğini biliyordum. O yüzden aceleye mahal yok diyerekten, bir girdim kitaplara en son sabaha karşı 3'te falan çıkabilmiştim. Öyle uygun kitaplar vardı ki sepet doldu taştı. Bende uzun elemeler sonucunda 24 kitaba indirebildim. Ve tabi ki hepsi de benim oldu :D

Yani burada anlatmak istediğim şu; bu alışverişin tek suçlusu var o da Pinuccia!!!! Ben masumum hakim bey :D

Normalde fiyat falan vermem ama aldığım yer o kadar ciciydi ki hem bakabilmeniz için linki, hem de fikir edinebilmeniz için üstlerine fiyatlarını yazdım. Bana çok uygun geldi. Üstelik aynı gün kargoya verildi, ertesi gün elime ulaştı. Gerçi sevmediğim bir kargo ile geldi ama maalesef ki ona bir şey yapamadım. Türkiye Sahaf'ın sayfasını ziyaret etmek için tık...

Evimizin yeni üyelerine bakalım:
(Üstündeki rakamlar gerçektir, lütfen şaşırmayınız :D )


Emma'yı bir hevesle aldım ama İngilizce çıktı :/ Neyse ki ablam pratik yaparken kullanacak. Biz de kitaplar boşa gitmez :D
Şeker Portakalı'nı da okumayan bir ben kaldım sanırım. Görünce atladım hemen.


Yabancı kitapları özel isimde olsa değiştirip bassınlar yaw. Yine Austen kurbanı oldum. Neyse onu da İngilizce bilen birine hediye ederim olur biter. Jennifer yine ablamın. İngilizce pratik yapar durur :D


Gabaldon'ı gördünüz mü :D Hem de ilk kitap :D Onu görünce neredeyse zıplıyordum :D Bana gayet uygun geldi fiyat. 
Adrews severim bu seri de eksikti. Oh iyi oldu.
Acımak. Yıllar önce kütüphaneden alıp okumuştum. Kitaplığımda olması gereken bir kitap ki geciktim bile.
Beyaz Zakkum da sırf yazarın kitabını merak etmemden kaynaklı :D



Kinsela'nın Alışverişkolik dışında tüm kitaplarını tamamladım sanırım :D 
Cennet ilk okuduğum McNaught kitabı. Zaten sevdiğim taş çatlasın 2-3 kitabı var. Bu da 1 numara.
Bu alışverişin faili Gaiman :D
Öldüren tutku da Collins hayranı olmamı sağlayan, okuduğum ilk kitap. 


Harry'ler için hiç bir şey diyemiyorum. Ukitap'ta iki kişiden almaya çalıştım, dönmediler bile :( Bende 6 kitabı gayet uygun olduğunu düşündüğüm bir fiyata aldım. Çok mesudum :D
Suçlu Zevkler de ilk kitap olduğu için aldım. Sonunda tanışacağız bayan :D
A. J. Cronin'i de herkes bilmez ama ben çok severim :D


Cahillikler kitabını hala okumadım. Kütüphaneye gidip almak çok zor geliyordu. Çok iyi oldu bu ya.
Kızlar Partisini arkadaştan alıp okumuştum. Bir ara yorumu da eklerim. Hoşuma da gitmişti bulmuşken yumuldum :D
Riordan! Evet, evet henüz okumadım. 1. kitabı aldım artık başlarım.
Sandra'nın da okuduğum kitabı. Veeee bununla eksik Sandra'larımın hepsi bitti :D 
Yaşasın.

Fiyatlar ortada. Tane hesabı yapsam 6 liraya tekabül eder. Yani festivale gitsem bu kadar alırdım. Bu alışverişte kârlı çıktım sanırım :D

* * *

Çenem düşmüşken az daha konuşayım :D Dün Kemikler Şehri filmine gittik. Konudan sapıp çok hoşuma gittiğini söyleyip tekrar konuya geri dönüyorum. Yine netten 2 yıl önce falan okumuştum 2.5 kitabı. Bir türlü almak kısmet olmadı. Ama bana sürekli taş koyan ablam tutturdu okuyacağım seriyi filmi çok güzeldi diye. Hahaha Allah'ın sopası yok :D Oradan bir de D&R gezisi yaptık. Listedeki kitapları da gelmişken aldık. Bir daha kim uğraşacak alışverişle :D



Maalsef 2'yi bulamadık. (4 vardı bir tek, önceden indirimde bulmuştum.) Onu da Mekanik Prens'le birlikte sipariş verdik. Mağazalarda yok ama neyse ki sitede vardı :D


İlk kitap arkadaş tavsiyesi. Umarım ki arkadaş kurbanı olmayacağım :P
İkincisi için bir şey diyemiyorum. Henüz Doludizgin'i okumadım.
Erin Quinn. Sonunda seri bitti be. Kapak seriyle uyumsuz olsa da estetik olarak hoş bence (:
Son kitapta çok tatlı görünüyor, bakalım öylemi çıkacak :D


Kitap Sihirbazı 3 hafta bekletince siparişi iptal etmiştik. 2 eksikte olsa aldık. Yani bulmak zor değil sayın yetkililer. 
Burada beni sadece Sonsuz Dokunuş bağlıyor. Diğerlerine başlamadım daha.


D&R'a giripte yeni Beyaz Dizilere bakmadan çıkmak olmaz. Tabi bakıpta almadan çıkmakta olmuyor :D Sonuç ortada...


* * *

Biraz uçtuğumuzu biliyorum. Ama zaten iki çıkacak kitap dışında bir süre almayı düşünmüyoruz. (Tabi inş uyacağım buna.) Hem bunlar benim geleceği yatırımım :D İleri de ne olur bilinmez, kitap alamayacağım zamanlar elbet olacak. İşte o zaman hazinelerimi sandığından çıkartacağım :D

8 yorum:

  1. deli kızlar sizi,
    dibine vurmuşsunuz valla.
    bi de bana dersin çok alıyorsun diye :)
    güle güle okuyun canım. Bazılarına içim gitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam işte ya gazı aldı mı gidiyor :P
      Festivale kadar inş yeni kitap çıkmaz da daha fazla açılmam yoksa boğulacağım o açık denizlerde :D
      Hem gözün kalmasın biliyorsun senden sakınmam :D

      Sil
    2. biliyorum canım, bi tanesin sen :D

      Sil
  2. Sen ne yaptın böyle! =D

    Bi ara elime hesap makinesini alıp toplamaya başlamıştım, D&R yazını görünce bunun sonunun gelmeyeceğini anladım. 39 kitap filan mı yapıyor bu yoksa ben mi yanlış sayıyorum :D

    Bende 6-7 kitap alınca kendime abartıyor diyordum. Şükürler olsun halime cidden.

    Sahaf alışverişini çok sevdim, fiyatları çok güzelmiş gerçekten. Keyifle okursun inş. hepsini.

    Bu arada ukitapta 'antalya' diye biri var sürekli harry potter - harry potter diye post gönderiyor, o sen değilsin değil mi? =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yaptığımı ne sen sor ne de ben söyleyeyim :P

      Beyaz dizileri saymazsak o kadar ediyormuş cidden de. Türh ya 1 tane daha olsaydı düz hesap olurdu :D 6-7 kitabın neresi abartı şimdi girsem siteye üstün körü 7-8 atarım sepete :D

      Nadir de bazı satıcılar çok iyi gerçekten. Belli miktarda kargoyu karşılayanlar da cabası. Tavsiye ederim :D

      Yok ya Only benim kullanıcı adım. Zaten 2 kişiye yazdım geri dönmediler, paramla zorum mu var gittim buldum. Melez Prens eksik haber verecekler ama sende vardı sanırım hani satmak istersen :P

      Sil
    2. Ben yılda 40 kitap okuyamıyorken... =D

      Daha önce nadir'den alışveriş yapmamıştım. Alınacaklar listemdekileri arattım pek uygun bulamadım ama bakarsın ileri doğru fiyat düşmeleri olur, nadir aklımda artık.

      Ben senin HP serini aradığını bilmiyordum. Tek kitap için seriyi bozmak istemem ama keşke daha önce haberleşseydik =(

      Sil
    3. Tüh ya bilseydim keşke... Kimse satmaya yanaşmıyor ki zor buldum zaten bunu da.

      40 kitap okuyamıyor musun? Daha şimdiden birkaçı bitti bile bunların (ablam tarafından yenilip yutuldu) accuk ağırmışsın ama sende :D

      Ben daha çok kargo ödeyenlere bakıyorum. Uygun bir yere girip kitaplarına bakıyorum. Uygun varsa sonuç ortada :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: