Perşembe, Eylül 12, 2013

Mimlendim

Obur kitaplık tarafından mimlenmişim. Bana da cevaplamak ve yeni kurbanlar bulmak kaldı tabi ki :D

1) Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?
Mucize olarak nitelendirdiğim bir şey yok maalesef. Güzel tesadüfler falan yaşadım sevdiğim olaylar oldu ama mucize hatırlamıyorum. Hatırlammıyorsam zaten mucize değilmiş demek ki :D

2) Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Ev almak istiyorum ama önce çalışmaya başlamam lazım sanırım. Bir kaç yüzyıl sonra belki (:

3) Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Bol giyinmek dışında bir takıntım yok sanırım. Üste yapışan kıyafetler hoş görünmüyor. Bir de rahat olmalıyım. Daracık şeylerle oturup kalkamadıktan sonra ne öyle mumya gibi dimdik gezmek.

4) Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?
Çok var hangi birini saysam ki... Başkalarıyla dalga geçen insanlara gıcık olurum. Keza orasına burasına fazla takanlara da. Burnun öyle yaratılmış işte kardeşim sürekli yakınmanı dinlemek zorunda myım? Bencil ve benmerkezci insanlardan. Her şeyi ben bilirim diye takılan insanlardan. Özellikle kitap konusunda oluyor bu. Bu kitabı beğenenin zevkine tüküreyim ya da bunu beğenmeyen kitap seviyorum tarzı cümleler kuranların ağzına takunyayla vurasım geliyor. İçten pazarlıkçı, dedikoducu insanlar. Daha da yazarım da neyse. Muhtemelen benim de hoşlanılmayan bir sürü huyum vardır ama en azından dozajında tutmaya çalışıyorum.

5) Sizi en net tanımlayan kelime?
Asabi. Çabuk parlar çabukta sönerim. Kin tutamasam da kimsenin iyi ya da kötü yaptığı şeyleri unutmam. Ve anında soğurum. Hep asabiyetimden kaynaklı bunlar :D

6) Hayata yeniden gelme şansınız olsaydı nerede doğardınız?
Bilemedim ki şimdi. Kötü bir durumda doğmak da var :D

7) Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Okumak tabi ki sorman hata :D Ondan sonra hayal kurmak olabilir. Ya da bilgisayarla ilgilenmek. Zaten ona dalarsan çıkman zor oluyor :D

8) Nikah masasında evleneceğiniz kişi size hayır dese ne yaparsınız?
Birisi beni o evre için ikna etti de terk etmesi kaldı :D Sinirlenince ağlarım ama ben muhtemelen ağlayarak suratına patlatırım. Eh hep ayağa basılır yüzüne basılmak nasıl oluyormuş görmüş oluruz :D

9) İnsan kaderini mi yazar kaderini mi yaşar?
Kısmen kader kısmen seçimler. Çalışacağın işe girmek şans iken girdikten sonra ne kadar çalışacağın senin seçimin.

10) Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
Crazy. Neden bilmem :D

11) İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
Onlyreal18. Sonra Only oldu ama uzun süre ilk isimdi (:

Zevkli bir mim'di, teşekkürler Obur (:
Hadi bakalım şimdi kimleri seçeceğim ki? 


Kolay gelsin :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: