Pazar, Kasım 10, 2013

Fuar Bitimine 2 Gün Kala...



Bu kalabalık insan topluluğundan (ki bu nispeten sakin saatler) kolunu bacağını kaptırmadan kurtularak evine sağ salim ulaşan bloggerınızdan merhabalar (: 
Fuarın bitmesine 2 gün kalmışken bizde gidip ayağımızı sürtelim dedik. Neredeyse ayağı kaptırıyorduk ama neyse :D

Fuar iyi hoştu da aşırı bir kalabalık vardı. Ve büyük çoğunluğu nasıl geldiyse öyle çıkıyordu, eli boş. Yılda bir kez olan bir etkinliğe girmişsin hiç mi aklını çelen olmuyor pes valla. 

Geçen sene 40 küsur kitapla çıkan ben sadece 7 kitapla çıktım :( Martı, Aspendos, Arkadya ve Nemesis olmasa onlarda olmayacaktı. 



Vallahi durum ortada. Az çok ne kitap delisi olduğumu anlamışsınızdır. Bu kadar az kitapla çıkıyorsam cidden durum iyi değildir. Bazı yerlere uğramadım bile. O kadar az indirim var ki nette çok daha uygun. Hani bilmesem bu işlerdi cidden yiyeceğim. Neredeyse tüm yayınevlerinin indirim oranına kadar bilirken gözümüzün içine baka baka o fiyatları nasıl veriyorlar hayret. Ki arada hiç bir aracı yok üstelik. Daha uygun yapalım diyeceklerine bu sene nasıl giydirsek diye düşünmüşler sanki.

Bu 4 yayınevi ve bende istediğim eksik kitabı kalmadığı için alamadığım bir kaç yayınevi dışında gittiğime pek değmedi. (Tabi ki kitap açısından) Şu kitapların hepsi 10ar liraya geldi. Belki normalde de çok pahalı değiller ama güzel yanı da bu. Adamlar zaten uygun satıyor, fuarda nasıl daha da uygun yaparız diye düşünüyorlar. Mesela Martı. 2 kitap aldık 5tl lik okuoku indirimini de atıverdi çantaya. Bir güzelde kullandık :D

Gördüğüm, tanıştığım insanlar olmasa belki biraz pişman olabilirdim. Allah'tan asıl onlar için gitmiştim. Yoksa kitabı satış fiyatına alacaksam gidip D&R dan alırım. Üstelik yol 1 saat değil 10 dk.


Asıl gitme sebebim dostlardı zaten. Gizem ve Çiğdem'i görmekti özellikle. Baya bir turladım sayelerinde :D

Ayrıca yayınevleriyle iletişime geçtik az da olsa dertlerimizi anlattık, bloggerlarla merhabalaştık. Kitap Dünyası admini Duygu ile tanıştım ayrıca ki kendisi çok tatlı bir insan :D 

Tüm yorgunluğa rağmen güzel bir gündü anlayacağınız (:


2 yorum:

  1. Yayınevi indirimleri konusunda katılıyorum. Çoğu yayınevinin kitaplarını netten daha indirimli bulabiliyoruz. Yine de bir demeyip susuyorum :)
    Duygu çooook tatlı cidden :) Bende onunla tanıştım o kadar sevecen bir insan ki :) hemen sarılıp öpüştük :) bir insan bu kadar sıcak olamaz hele ki ben normalde insanlarla çok çabuk kaynaşamam ama karşındaki Duygu olunca bu çok kolay oldu :D Yalnız iki dakika da dedikodu yaptım :P
    Bu sene fuardan cidden bir şey anlamadım geçen sene az bütçeyle gidip daha çok kitap aldıydım :) dilerim seneye daha uygun olur stantlar :)

    Ayrıca Pınar anlaştık bir dahakine dokunu ver omzuma ya da sesleniver ;) Öptüm seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende senin gibiyim ama sanki 40 yıllık dost gibiydik :D Hemen işini falan bırakıp geldi sarıldı. Cidden 10'da 1'ini göremediklerim oldu yalan değil :D
      İnşallah ya yoksa bu gidişle almak için gidenlerde boş dönecek :/
      Seneye söz gideceğin günü soracağım, her benzettiğime de seslenip şansımı deneyeceğim :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: