Salı, Kasım 12, 2013

Jamie McGuire - Araf (Tanıtım)

Tanıtım 

Providence Serisi 1. Kitap

Işığın olduğu yerde, karanlık da vardır.

Nina, babasının ölümüyle kendisini Providenceta varlığından hiç haberdar olmadığı bambaşka bir dünyanın içinde bulur. Babasının cenazesinin olduğu gün otobüs durağında tesadüfen karşılaştığına inandığı çekici, karşı konulamaz Jared ile yakınlaşmasıysa Ninanın hayatını tamamen altüst eder.

Jared ile Ninanın birbirlerine âşık olmaları işleri tamamen zora sokar. Jared, Ninayı sadece babasının düşmanları olan insanlardan değil, kendi soyundan olan yarı meleklerle Cehennemdeki Şeytanlardan da korumak zorunda kalır. Jared ile Ninanın birlikte olabilmek için kaderlerine karşı gelip düşmanlarını alt etmeleri gerekir.

Tatlı Bela ve Ayaklı Bela romanlarıyla olay yaratan Jamie McGuire, bu kez farklı bir seriyle karşımıza çıkıyor.

Providence üçlemesinin ilk romanı Araf, devamını merakla bekleyeceğiniz fantastik bir aşka sahne oluyor.


Sayfa Sayısı: 504
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yabancı

6 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bu kitabı ya. İnşallah yazar Tatlı Bela gibi sürekli aynı olayların(bi küsüp barışmaları) tekrarlanması gibi bir saçmalık yapmamıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım (: Çıta oldukça yükseldi yazardan daha da iyisini bekliyoruz :D

      Sil
    2. Mükemmel bir kitap cidden çok sürükleyici ben hemen bitirdim şimdi 2 ve 3 cü kitabı beklemek zorundayım çok sinir bozucu :(

      Sil
    3. Serinin arasını fazla açmayacakları haberini de aldık merak etmeyin Yabancı sıkıntıya sokmaz (:

      Sil
  2. Tatlı Bela yı okuyamayan bir ben kaldım sanırım. Tamam o zaman .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 arkadaşım kaldı ama sayı giderek azalıyor, bir an önce okuyun derim (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: