Salı, Aralık 31, 2013

2013'e Veda Ederken...


2013'ün son yazısından herkese merhaba!

Tabi yazıyı yetiştirebilirsem son yazım olacak. Olmazsa 2014'ün ilk yazısı yaparız :D

Herkesler 2013'ün kritiğini yaparken bende dayanamadım, bu sene neler okudum neleri çok sevdim kısaca yazmak istedim :D

Öncelikle 2013 yılı boyunca 153 kitap okumuşum. Bunlardan 113'ü Roman, 40'ı da Beyaz Dizi. Okuyamadığım aylar olduğu düşünülürse ben bu rakamı gayet hoş buldum :D Seneye daha fazlası olur inş :D

Puanlamaya da bakalım mı?

44 Romana, 10 Beyaz Dizi'ye 5 Puan vermişim,
34 Romana, 12 Beyaz Dizi'ye 4 Puan vermişim,
20 Romana, 10 Beyaz Dizi'ye 3 Puan vermişim,
11 Romana, 6 Beyaz Dizi'ye 2 Puan vermişim,
4 Romana, 2 Beyaz Dizi'ye 1 Puan vermişim.

Bence oldukça bonkörmüşüm ne dersiniz :D

Şimdi sıra gelsin Top 12'ye. Herkes 10 kitap seçiyordu ortalama olarak bende her ay için beğendiklerimi seçmek istedim. Bazı aylar çok zorlandım ya :(


Ocak
Christina Henry - Ölümün Soğuk Nefesi



Şubat
Susan Elizabeth Phillips - Sensiz Olmaz



Mart
Ka Hancock - Kırık Camlar Üzerinde Dans



Nisan
Lisa Kleypas - Nisan Yağmurları



Mayıs
Linda Howard - Gözyaşlarımı Sildiğim Gün



Haziran
Darynda Jones - Sağdan Birinci Mezar



Temmuz
Suzy Stewart Dubot - Asla Başkasını Sevme



Ağustos
Jamie McGuire - Ayaklı Bela



Eylül
Samantha Young - Dublin Caddesi



Ekim
Liane Moriarty - Yeniden Başlamak İçin Güzel Bir Gün



Kasım
Trinity Faegen - Mefisto'nun Öpücüğü



Aralık
Susan Elizabeth Phillips - Küçük Bir Hayal Kur 


İşte benim seçmekte zorlandığım listem böyle. Tanıyanlar kitaplara şaşırmamıştır sanırım ya da blogu takip edenler :D

Sizin bu kitaplarla ilgili düşünceleriniz nedir? Ya da siz bu yıl neleri sevdiniz :D


Herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu ve bol kitaplı yeni yıllar 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: