Pazar, Aralık 01, 2013

RKBT 3. Gün || Lena Diaz "Ölüm Falı" || Yurtdışı Yorumlar

Turumuzun 3. gününde Lena Diaz "Ölüm Falı" için Yurtdışı Yorumları ben yapıyorum. GoodReads'ta 179 oy olarak 4.14 puan ve 49 yorum almış kitabımız. Amazon'da 58 yorum bırakılmış ama çoğunlukla 5 ve 4 yıldız. Genel olarak yorumlara gelirsek;

 

Bu kitap için yorum yazmak istedim çünkü sayesinde okurken süründüm. Diğer okuyucular bu kitabı ve tarzı sevdi ama ben sevmedim. Kitapla ilgili insanları uyarmak isterim ki bu ikili dünyanın tüm yükünü sırtında taşıyor sanki. Eğer hikayede bir kasırga olsaydı ondan da kendilerini sorumlu tutarlardı. Sadece suçluluk ve yanlış anlamalar üzerine kurulu bir hikayeyi okumak çok yorucuydu. Romantizm bir anda ortaya çıktı. Ciddi bir soruşturmanın ortasında, Logan'ın aniden "Bana istediğini sor. Sana kendimden bahsedeceğim," demesi beni oldukça şaşırttı. Amanda ona çaylaklık zamanındaki hatası ile ilgili soru sordu. O da doğrudan cevap veremediği için pişman oldu. Amanda sorduğu sorular için pişmanlık duysa da, altta kalmaz ve oh kaçar... yine... 

Kötü adam. Yazar olmanın ne kadar kolay olduğunu bir kez daha açıkça ortaya koymuş.

(Amazon)


Bu kitaptan çok zevk almadım. Diğer eleştirmenler gibi, hikayeyi oluşturan yanlış anlamalar ve karakterlerin fazla suçluluk hissetmeleri beni yordu. Karakterlerin diğer kişilerin ne düşündüğü ve ne yaptığı ile ilgili varsayımları çok sıkıcıydı ve hikayenin ilerlemesini engelliyordu. Genellikle olumlu yorumlar olduğu için azınlıkta olduğumu bile düşünüyorum. Ben romantik hikayelerden çok belirsiz hikayeleri sevdiğim için bana pek hitap etmedi. 

(Amazon)


Gerçekten eğlenceli. Yazım şekli ve karakterler beni büyüledi. Hikayenin plnanı güzel oluşturulmuştu. Ana karakterler arasındaki duygusal yanlış anlaşılmalar biraz problem yarattı. Bu durum onları saf ve olgunlaşmamış bir duruma soktu ama karakterlerin kimyası harikaydı. 

(GoodReads)


Klasik bir romantik polisiye. Seksi, iri yarı, sempatik duyarlı polis, seri katilden korumaya çalıştığı kadına aşık oluyor. Bir kaç şey 5 yıldız vermeme engel oldu. Amanda karakteri en azından başlarda çok güçsüzdü. Sonra 180 derece dönüş yaptı. İz süren avcının olay örgüsünde hiç bir anlam yoktu. Sonuç olarak belirli bir karakterin suçlu olduğuna inanmak zorunda kaldık. Ancak hikayenin sonundaki olay örgüsü güzeldi. Sonuç olarak herkese tavsiye ediyorum ve Simon Says Die'daki Pierce ve Madison hikayesini okumak için sabırsızlanıyorum.

(GoodReads)


Bu kitabı Simon Says Die'dan sonra okudum ve daha fazla Diaz okumak istiyorum. Kitap romantik ve sürükleyiciydi. Diaz'ın çok güzel bir anlatışı var. Hem romantizm hem de sürükleyicilik eşit oranda ayarlanmıştı. Kahraman Logan harika bir polis şefiydi. Hoş ve kaslı bir tipti. Yıllar önce yaptığı bir hatadan dolayı pişmanlıkları ve duygusal iniş çıkışları var. Amanda ya da diğer adıyla Mandy'de çok sevilesi biri. Geçmişin izlerine ve suçluluk duygusuna rağmen güçlü bir kadın. Anlatılan belirsizlik dikkatlice düşünülmüş ve insanın tahminde bulunmasına olanak tanıyor. Hikayenin sonunda bir araya gelmelerini sevdim. Yanlış anlaşılmaların dozajı iyi ayarlanmış. Bu kitabı çok beğendim ve daha fazla Diaz okuyacağım. 

(GoodReads)


Ben de 5 yıldız verenlerdenim tabi ki :D Herkesin zevkine uymayabileceği bariz ama yine de bir şans vermenizi isterim. Farkında bile olmadan sizi içine çekebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: