Cuma, Aralık 13, 2013

Ruta Sepetys - Gri Gölgeler Arasında (Between Shades of Gray || Video)

Ruta Sepetys

Amerika Birleşik Devletleri’nin Michigan Eyaleti’nde doğup büyüyen Ruta Sepetys, Litvanyalı bir mültecinin kızıdır. Hillsdale Üniversitesi’nde Uluslar arası Finans okumuştur. Üniversitedeki öğrenimi devam ederken Fransa’nın Toulon şehrinde ve Nancy bölgesinde “Avrupa Birliği” üzerine çalışmaları devam etmiştir. Sepetys, mezuniyetinin ardından Los Angeles’a taşınmıştır. 1994 yılında, Sepetys Entertainment Group isimli bir şirket kurarak Grammy ödüllü ABD’li elektrogitar virtüözü Steve Vai’nin menajerliğini ve Emmy ödüllü film müziklerinin bestecisi Niels Bye Nielsen’ın yapımcılığını üstlenmiştir.




Kitaptan ne kadar etkilendiğimi yorumumda yazmıştım. Delidolu internet sitesine yazarın videosunu eklemiş ki onların önerisi üzerine gördüm ve izledim. İngilizce olmasına rağmen sanırım kitabı okumamdan da kaynaklı bir çok şeyi anladım. Siz de videoyu izlemek istersiniz belki diye yüklemek istiyorum. Sonunda zaten yazar da benim gibi dayanamıyor. Özellikle kurtulanlardan dinlemek olayın gerçekliğini daha iyi yansıtıyor. 

İzlemek isterseniz işte video;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: