Çarşamba, Aralık 18, 2013

Susan Elizabeth Phillips - Küçük Bir Hayal Kur (Yorum)


Orjinal Adı:  Dream a Little Dream
Seri Bilgisi:  Chicago Stars #4
GoodReads Puanı: 4.16
Türkçe Yayın: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 448
Çeviri: İpek Hüyüklü

Bulgarian and English

Fransız, Alman, İtalyan, Sloven, İspanyol ve Tayland

 Yorumum:

Sırada 2 tane kitap var aslında yorumlamam gereken ama SEP taze bitmişken dayanamadım :D

Chicago Stars serisi benim en, en sevdiğim serilerden biri. Seriye ilk kitaptan beri hayranım ve giderek büyüyor bu hayranlık. Aslında yazarın ülkemizde çıkan ilk kitabı Aşk Kapıyı Çalıncayı hiç ama hiç sevmediğim düşünülürse her kitap sonunda aşırı derecede şaşırıyorum :D

Genel inanışın aksine :P, aslında baya sevdiğim kitap ve yazar var. Ama bazılarının yazdıkları var ki sanki; "Pınar'cım, ne yazayım canım ne istersin? Kadın burada ne yapsın? Erkeğin odunluğu iyi midir?" der gibi :D SEP'te bu seride sanki öyle yazıyor.

Chicagos Stars serisi aslında çok bağlantılı değil ama 4. kitap, bir önceki kitaptan tanıdığımız Cal'in kardeşi Gabe'i anlatıyor. Gabe bir kaç yıl önce yaşadığı kayıplarla içindeki bazı şeyler ölmüş bir adam. Deyim yerindeyse bir kabuktan ibaret. Rachel ise geçmişiyle bağlantılı kasabasına geri dönmek zorunda kalan ve çocuğuna bakmak zorunda olan bir anne.

Gabe ve Rachel ilişkisi daha ilk dakikadan kötü başlıyor. Ama işe ihtiyacı olan Rachel işin peşini bırakmıyor. Bence çokta iyi oluyor. Gabe o kadar dünyadan soyutlanmış ki birileri dürtmeden tekrar silkelenmesi imkansız gibi. Ve yazar bunu o kadar iyi yansıtmış ki Gabe'i okurken içim acıdı, gözlerim doldu. Tabi ki bir kaç yerde beni kızdırmadı değil. Tam "ama bunu da yapma dediğim" yerlerde (Edward'a olan tavrında özellikle) yazarımız öyle şeyler yazıyor ki ben kızamadım.

Rachel. Amanın kadına bayıldım. Öyle lafı gediğine koyuyordu ki ayakta alkışlayacaktım. Düşünün kadın neredeyse tecavüze uğraşayacak hala çenesi durmuyor :D Ve bunu son sayfaya kadar yaptı. Hani güçlü insanlar bile sonunda bir bocalar ya kesinlikle yoktu. Yani demem şu ki eğer güçlü kadınlara sempatiniz yoksa Rachel sizlik bir karakter değil.

Ve yine geleneği bozmayarak 2 hikaye sunmuş bize yazar. Gabe ve Cal'in kardeşi Ethan'da bolca yer alıyordu. İtiraf etmeliyim ki bazı yerlerde hiç hoşlanmadım, inanmadım ama Phillips sağolsun yine konuşturmuş sonunda sırıta sırıta kapattım onun olduğu sayfaları :D

Seriyi okumanın tek kötü yanı sıradaki kitabı bekleme derdi. Nasıl bekleyeceğim şimdi bilmem kaç ayı. En büyük sıkıntım bu. Umarım ki seri hız kazanır, belki 2014 yılında seriyi bitiririz bile, zaten şunun şurasında 3 kitap kaldı :D

Puanım:

* * *

Bir anne çocuğu için her şeye göğüs gerebilir:
geçmişin acı verici anılarına, aşağılanmaya.
Peki aşkından vazgeçebilir mi?

Rachel Stone kötü anılarla ayrıldığı kasabasına, bozuk arabasıyla ve beş parasız geri döner. Üstelik bu kez yanında oğlu da vardır. Ama kötü şöhrete sahip bu inatçı genç dul, bir savaşçı olmayı öğrenmiştir… ve oğlunu korumak için her şeyi yapmaya hazırdır.

Tek isteği yalnız kalmak olan Gabe Bonner, hayatına ansızın giren bu güzel yabancıdan hoşlanmaz ama huysuz ve başını derde sokma konusunda oldukça yetenekli kadın, belki de Gabe’i aşka inandırabilecek tek kişidir.

Duygularını yitirmiş bir adamın, kaybedecek hiçbir şeyi olmayan bir kadınla buluştuğu Salvation, Kuzey Carolina’ya hoş geldiniz… Burada hayaller gerçeğe dönüşüyor!


2 yorum:

  1. Ben de çok merak ediyorum bu kitabı... Üstelik benim SEP hayranlığımı düşünürsem kitabı almakta geciktim bile :D
    Belki çok doğru bir karşılaştırma değil ama Judith McNaught'dan sonraki ilk favorim bu kadın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok yeni geç kalmış sayılmazsın bence :D Ben biraz aceleci davrandım :D
      Aslında Judit'te günümüz romanları yazıyor çokta uç yazarlar değil :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: