Cuma, Ocak 31, 2014

Kerstin Gier - Safir Mavi (Yorum)

Satın almak için tıklayın

Orjinal Adı: Sapphire Blue
(Saphirblau - Liebe Geht Durch Alle Zeiten)
Seri Bilgisi: The Ruby Red Trilogy #2
Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer 2
GoodReads Puanı: 4.26
Türkçe Yayın: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 368
Çeviri: Firuzan Gürbüz

Yorumum:

Evett macera kaldığı yerden devam ediyor. Çok heyecanlı bir yerde kaldı, demek isterdim ama maalesef üstünden çok geçtiği için nerede kaldığını hatırlamıyorum. Bu sebeple de filmini bulmuşken hemen izledim, iki yorumu da aradan çıkaralım.

İkinci kitapta ilk kitap gibi Lucy ve Paul ile başlıyor. İkili, kronografi çalıp kayıplara karışmış iki zaman yolcusu. Bu kısa ilk ve son bölümler geçmiş hakkında ya da Lucy ve Paul'un davranışları hakkında bilgi verdiği için ayrıca seviyorum. Artık sebebi öğrensek çok iyi olacak yoksa çatlayacağım.

Gwen ve Gideon'u günah çıkarma kabininde bırakmışım. Nasıl bunca ay okumadan durmuşum hayret. İkilimiz öpüşürken bir gargoyle tarafından uyarılıyor ve kirap başlıyor. Bu arada kendisi kitap boyunca geçiyor ve ben her zaman gargoyle'leri sevdiğim gibi yine sevdim.

Aslında böyle devam, gerçekten devam eden kitapları seviyorum ama unutma ihtimali daha yüksek oluyor. Ama olaya adapte olmakta kolay oluyor. İlk kitaptan daha çok aksiyonu da vardı üstelik. Sadece Gwen'in şu ergen aşık durumlarını sevmedim. Bu kız ilk kitapta daha aklı başındaydı, Gideon'la vakit geçirmek yaramadı :(

Filmine gelirsek o da yeterince hoştu. Ama kitabı unuttuğumdan mıdır nedir bazı sahneleri cidden hatırlamıyorum. Gözlem kulesine gitmeleri, kuleden düşmesi vs. İkinci kitapta yoktu. Biri beni aydınlatırsa ne güzel olurdu :D

Üçüncüyü deli gibi merak ediyorum ama bir süre okuyamayacağım. Off nerelere gideyim ben (:

Puanım:
* * *
Zamanda yolculuk aşka engel olabilir mi?
Acemi bir âşığı geçmişe yollamak iyi bir fikir olmayabilir!

En azından on altı yaşındaki çömez zaman yolcusu Gwendolyn böyle düşünüyordur.

Bu macerada Gideon ve Gwen dünyayı kurtarmak ya da menuet dansını öğrenmek gibi pek çok sorunun üstesinden gelmek durumunda kalacaktır. (Üstelik ikisi de hiç kolay değildir!)
Bütün bunlar yetmezmiş gibi Gideon büsbütün tuhaf davranmaya başlayınca, Gwendolyn artık hormonlarını kontrol altına alma zamanının geldiğini anlayacaktır!
Çünkü işin içinde aşk varken zaman yolculuğu yapmak pek mümkün görünmemektedir...
"Eğlenceli ve gizemli! Belki de aşk, zaman ve mekânın tüm kurallarını yıkabilecek tek şeydir!"
-Barbara Wegmann-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: