Cumartesi, Şubat 15, 2014

Sabrina Jeffries - Son Çarem (Yorum)




Orjinal Adı: A Lady Never Surrenders
Seri Bilgisi: Hellions of Halstead Hall #5
GoodReads Puanı: 4.13
Türkçe Yayın: Epsilon Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 391
Çeviri: Belgin Özge Burçak
Satın almak için: Kitap Sihirbazı



Yorumum:

Bir seriyi daha tamamlamanın mutluluğunu yaşıyorum. Bizdeki bu hızla çoğu seriyi göremeden nalları dikeceğim çünkü. 
Erkek Fatma Celia ile ailenin resmi dedektifinin temelleri zaten daha önceden atılmıştı. Hatta çift birbirlerine gıcık oluyorlar diye daha da merak etmiştim. Eh büyük aşklar nefretle doğuyor diye boşa dememişler.
Gerçi bu açıdan beklediğimden daha az buldum. Polisiyeyi da daha çok beklemiştim, o da az geldi. Ya da hastalıktan 3 gün elimde süründü zavallı kitap hakkını yiyorum emin olamadım :D
Benim için doruk noktasında değildi ama yine de çok beğendim. Katili de bulduk zaten rahatladım yahu :D
Katil kim söyleyeyim mi? Şaka şaka yapmam öyle bir öküzlük :D

Ee şimdi hangi kitap ya da seriyle devam ediyoruz. Daha doğrusu ediyor muyuz? Arayı açmasınlar ama artık :D

Puanım:
* * *
Sharpe ailesinin en genç kızı, büyükannesinin ultimatomuna karşılık evlenebileceği birilerini bulmak konusunda bir plan yapınca, Jackson Pinter bunu engellemek için elinden gelen her şeyi yapmaya karar verdi.
Leydi Celia Sharpe, birkaç uygun damat adayından evlilik teklifi alıp, büyükannesine ultimatomunun anlamsız olduğunu göstermeyi umut ediyordu. Üstelik bu planı işe yaramazsa, evlenebileceği bir koca adayı da elinde olacaktı. 
Ancak aile için çalışan ve Celianın damat adaylarını araştırması için görevlendirdiği polis memuru Jackson Pinter, bütün adaylarda bir kusur bularak onun bu planını mahvetmeye kararlıydı. Celia ise bunun nedenini, Jackson Pinterla beraber kendi ailesinin cinayetini araştırmaya başladığında anlayacaktı.



2 yorum:

  1. "A Lady Never Surrenders" gibi belli bir duruşu olan title'lı kitabı sen al, "Son Çarem" diye piyasaya sür. Garip, garip, garip. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne isimler gördük bazılarına şükrediyorum :D En azından bu sefer içeriğe uygun olmuş (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: