Perşembe, Mart 27, 2014

RKBT 4. Gün || Jessica Sorensen "Ella ve Micha'nın Geleceği" || Yorum


Orjinal Adı: The Forever of Ella and Micha
Seri Bilgisi: The Secret #2
GoodReads Puanı: 4.14
Türkçe Yayın: Pena Yayınları
Sayfa Sayısı: 312
Çeviri: Şerife Elif Subaş
Satın almak için: Kitap Sihirbazı

Yorumum:

Ella ve Micha'nın macerası kaldığı yerden devam ediyor. İlk kitabı okuyanlar nerede kaldığını hatırlar. Ella okula dönmüş, Micha ise müzik kariyeri için gruba katılmıştı. Aradan bir süre geçiyor ve kitabımız devam ediyor. 

Her ne kadar birlikte olsalar da aralarındaki mesafe ikisinin de canını sıkmakta. Özellikle Ella'nın. O yüzden Ella kitabın başında Micha'ya sürpriz bir ziyarette bulunuyor. Micha'nın grubunda bir Naomi durumu var ki ister istemez sevgilisi olarak Ella'yı rahatsız ediyor. Her ne kadar itiraf edemese de. Yani şimdi kim olsa huzursuz olur bence, kıza hak vermeden edemedim. Tabi ki Micha'nın o şekilde bir şey yapmayacağını tahmin etmek zor değil. İlk kitabı okuduysanız nasıl aşık olduğunu hatırlarsınız. 

Bu ziyaretten sonra ise inişli çıkışlı bir yol baş gösteriyor. Bakın burada Ella'ya hak verdim. Gerçekten. Ama bu ziyaret dönüşü kıza bir haller oldu. Sürekli kendini bir uzaklaştırma, ayrılma, kendini değersiz görme durumları vardı ki canımı çok sıktı. Özellikle de Micha o kadar üzülürken. Ella'nın tutarsızlıkları beni bile çileden çıkarmışken Micha nasıl dayandı hayret ettim. Bir kısır döngüye girdiler Ella sayesinde. Tatsız bir durum, sonra yatak. Sonra bir durum daha yine yatak. Bir yerden sonra bu durum okuma isteğimi köreltmeye başladı. Çünkü ben ilk kitabı gerçekten sevmiştim. Hem de tahminimden çok. Belki hemen akabinde okuduğum için beklentimi yüksek tuttum ama ilk kitapta aldığım tadı alamadım. Bunda Ella'nın davranışları da çok etkili oldu. Konu olması açısından yazıldığını tahmin ediyorum ama sanırım o aşık ve mutlu halleri beni daha çok sevindirirdi. 

Bunlar dışında abisi Dean'ın düğünü, babası ile arasını düzeltmesi ve Blake gibi olaylarla renk katılmıştı kitaba. Dahası da var ama kalanı kitaba bırakayım değil mi :D

Sonuç olarak tek başına ele alırsam güzel bir kitaptı. Ama serinin devamı olduğunu düşünerek ilki kadar heyecanlandıramadı beni diyebilirim. Dediğim gibi hemen akabinde okudum bence bunun da bir etkisi oldu. Karakterlerle aramıza hasretlik koysam daha iyi olurdu. Gerçi Micha'yı yine sevdim. Off o da sevilmeyecek gibi değil ki ya. Ella'ya ve yaptıklarına rağmen çizgisini bozmadı, gel de sevme :D

3. kitap Lila ve Ethan'ın hikayesini anlatıyor ve de deli gibi merak ediyorum. Umarım devamı bu kitapta olduğu gibi çabucak gelir :D

Puanım:

* * *
Geleceğine odaklanıp geçmişindeki karanlığı unutmak isteyen Ella okula döner. Ancak geçmişiyle ilgili sorunlar peşini bırakmaz. Aslında onun tek istediği Micha'dır. 
Hayatta istediği her şeye ulaştığını düşünen Micha ise grubuyla sahne turundadır. Ancak içindeki bir düşünce onu rahatsız eder. Ella'dan uzaktadır ve ondan uzakta olmak sandığından daha zordur. 
Ella da Micha da bir karar vermek zorundadır. Ya sonsuza kadar birlikte olacaklar ya da birbirinden uzakta olmaya alışacaklar?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: