Çarşamba, Nisan 09, 2014

RKBT 1. Gün || Anne Dayton & May Vanderbilt "Hiç Ayrılmayalım" || Yorum ve Çekiliş


Orjinal Adı: Breaking Up Is Hard to Do 
Seri Bilgisi: Miracle Girls #2
GoodReads Puanı: 3.91
Türkçe Yayın: Epsilon Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 312
Çeviri: Arzu Gürtuna 
Satın almak için: Kitap Sihirbazı

Yorumum:

Mucize Kızlar serisinin ikinci kitabı olan Hiç Ayrılmayalım kitabı zevkle okundu ve bitti. Sıra geldi turumuzun ilk gününde yorumuma (:

Dediğim gibi kitap serinin ikinci kitabı. Ve maalesef yapmadığım bir şeyi yaptım ve araştırma yapmadan okumaya başladım. Daha ilk satırlardan da durumu idrak ettim. Gerçi kapağa bakmak bile yeterliymiş, bazen cidden aklım başımdan uçuyor (: Evet, beni biraz zorladı. Nedenlerine birazdan değineceğim.

Miracle Girls Zoe, Ana, Riley ve Christine adlı 4 arkadaşın yaşamlarını konu alıyor. Bu 4 kız tesadüfen bir araya gelmiş ve bir çok ortak noktası olduğunu keşfederek bir arkadaşlığa adım atmışlar. Ve kendilerine Mucize Kızlar diyorlar. Birbirinin her zaman yanında ve dayanak noktası arkadaşlar. 

İşte ilk kitabı okumamanın zorluğu da burada baş gösteriyor. Onları bir araya getiren olayları sadece Christine'in yâd etmesi kadar anlayabildim. Acilen ilk kitabı okumam lazım. 

Christine'in annesi 2 yıl önce bir trafik kazasında ölmüş. Kendisinin aksine babası artık yola devam etme kararı almış ve Candace isimli eski bir güzellik kraliçesiyle düğün planları yapmaya başlıyor. Tabi ki Christine bunlara karşı. Üstelik Candace'in Emma adında bir de kızı var. Her ne kadar Christine ikisini de istemediğini söylese de Emma'ya karşı daha ılımandı bence. Zaten bir ara hain planlarına onu da dahil ediyor. Ne için mi? Tabi ki babası ve Candace'i ayırmak için.

Aynı zaman da Mucize Kızlar da kendi dertleriyle uğraşmakta ve Christine onların yavaş yavaş elinden kaydığını hissediyor. Büyük bir boşluk hissi anlayacağınız. 

Hiç Ayrılmayalım beni lise yıllarıma götüren bir kitap oldu. Tabi ki bu tarz şeyler yaşamadım ama adaptasyon da sorun yaşamadım. Çok akıcı ve çevirisi de çok güzel. Yaş artık ilerlese de böyle gençlik romanlarını seviyorum çünkü umut veren bir yanları var. Bu kitapta öyleydi işte. Arkadaşlık, aile, kırıklıklar ve sevinçler üzerine güzel bir romandı. Ayrıca 2 yazarın olması da çok ilginç. 2 ve daha fazla yazarın birlikte çalıştığı kitaplar bana çok enteresan gelir. Uyum şaşırtıcıdır. Bu kitapta sanki tek kalemden çıkmış gibiydi. Bu açıdan yazarları tebrik etmek lazım.

İlk kitabı okumadan okumamanızı tavsiye edeceğim kitabı, sevdim. Hatta devamını da merak ediyorum. 3. ve 4. kitapların konuları için son gün bloga uğramayı unutmayın lütfen. Şimdilik benden bu kadar. Yarın alıntılar da görüşmek üzere.

Puanım:


* * *

Epsilon yayınların katkılarından dolayı teşekkür ederim.


Çekiliş

a Rafflecopter giveaway

* * *

Bir Mucize Kızlar Romanı

Christine Leenin o korkunç araba kazasında annesini kaybetmesinin üzerinden iki yılgeçti. Babası şimdi eski bir güzellik kraliçesi olan Candace ile nişanlı ve Christine bundanhiçde hoşnut değil. Üstelik davranışları okul hayatını da etkilemeye başladığı için rehberlik seanslarına katılmak zorunda.
Mucize Kızlar ise aralarındaki sorunlar yüzünden dağılmanın eşiğine gelmiş durumdalar. O güzel yaz günleri geride kaldı artık. Peki şimdi ne olacak?
Christinein öfkesi ve lisenin stresi Mucize Kızların birbirlerine en çok ihtiyaç duydukları zamanda dağılmalarına mı neden olacak? Yoksa hepsi elele verip Christinee annesinin ölüm acısını atlatması ve babasının yeni evliliğini kabullenmesi için yardım mı edecekler? Zor bir yılbekliyor Mucize Kızları. 
Zor ve uzun bir yıl. 

Arkadaşlık ve inanç gibi önemli temaları olan güçlü hayat dersleri anlatılmış. 
-Romantic Times

3 yorum:

  1. Umarım kazanırım.
    E-mail: ada.yildiz@windowslive.com

    YanıtlaSil
  2. slm
    gfc:BERNA EYİGÜN
    https://www.facebook.com/berna.eyigun.9/posts/1406337282971643?stream_ref=10
    https://plus.google.com/107908688546440892520/posts
    https://twitter.com/bernatetikeyign/status/454995775143936000
    bernaeyigun@gmail.com sevgıler

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: