Perşembe, Haziran 05, 2014

MİM...


Obur Kitaplık tarafından mimlenmişim :D Oldukça uzun bir liste var bu sefer karşımızda (:

Blog açma hikayeniz nedir?
Hım tam bir hikayem var diyemem. Uzun zamandır faceook sayfalarına yorum yazıyordum. Sonra blogları görmeye başladım, ilgimi çekti. Kişisel bir alandan çok, uğraşabileceğim bir paltform olduğundan. İlk blogu açtım aynı gün de kapattım. Bir kaç ay sonra yeniden şansımı denedim ve hala devam ediyorum :D Zevkli bir uğraş. 

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Hiç orijinal bir isim değil ki, öyle bir yerden esmiştir kesin. Hem bunu da kapatırım diye çok umursamamıştım :( Ama Kitap İklimi adını seviyorum. Ben Soğuk İklim düşünmüştüm, Çiğdem, "bari Kitap İklimi olsun" dedi. Öyle çıktı (:

Hangi mevsimi seversiniz?
İlk tercihim sonbahar ikincisi ilkbahar olur. 

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Hangi mevsim :P

Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
İkisi de değil. Belki hafif pembe bir ruj. Ama yakışsaydı kırmızı ruj derdim, yakışanın havasını değiştiriyor.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Hım bunun için biraz düşünmem lazım sanırım. Çabuk sinirlenen biriyken şimdi 2 katı çabuk sinirlenen biri oldum mesela o sayılır mı? :P Olumlu bir getirisi yok maalesef. Facebook ortamında daha aktif olduğumdan en fazla bir kaç kişi tarafından tanınmış, arkadaşlığı facebook ortamına taşımışızdır. Onun dışında rahat rahat photoshop yapmak dışında bir getirisi yok. 

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Okumak tabi ki. Yazmaya üşeniyorum, biri yazmış işte ne güzel :D

Şiir mi roman mı hikaye mi?
Roman. Şiir pek sevmiyorum. Hikaye de okurum ama romanı tercih ederim.

En çok etkilendiğin film?
Aşk ve Gurur. En çok izlediğim filmdir. Keira versiyonu ama. 

Hangi tür kitap/film?
Her ne kadar son zamanlarda her türden okumaya çalışsam da ilk tercihim historicaldır. İlk okuduklarımın tadını alamıyorum pek ama olsun ilk tercihim. Sonra da romantik gerilim ya da romantik komedi.

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
İş hayatını hiç yaşamadım. Bu yaştan sonra da okul stresini çekebileceğimi sanmıyorum :D

Kitap okumak mı film izlemek mi?
Hımm bir kitap blogunda iseniz bunu sormak ayıp olur ama :D 
Yine de bazen kitap uyarlamaları olan filmleri daha çok tercih ediyorum. Çünkü mesela ablam kitabı beğenmemiş oluyor ya da genel de beğenilmemiş oluyor, günlerde kitabı okuyacağıma 2 saatte filmi izleyip olayı kapıyorum bitiyor. Öyle 4 saatte kitap bitirenlerden değilim ne yapabilirim. Zaten o filmlerde çok dandik çıkıyor.

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Spor. 

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Kitap. Ablam artık yavaş yavaş uzaklaştı gibi sanki ama ben hala hangi kitabı alsam plan yapıyorum :D

En sevdiğin yemek nedir?
Sanılanın aksine kilolu olmak her önüne geleni yemek değil. Ben de her yemeği yiyemiyorum ama makarnaya hayır diyemem sanırım. Yıllardır yemekten uzmanlaştım yaw artık. Ve bu kopya değil gerçekten de sarma severim. Dün Şefika'yla muhabbeti geçmişti aklıma geldi şimdi :D

En sevdiğin dizi?
Çok çabuk sıkılan bir insanımdır. Çoğu diziyi 3-4 sezon sonra bırakmışımdır. (Bazılarını ilk bölümden bıraktığımı bilirim) Bir zamanlar olsa Supernatural derdim ama aşkım Jensen'cığım olmasa onu bile bırakırdım inanın :D Mixology son dönem başlayan favorim. Daha ilk sezon Allah ayırmasın :D

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Geleceği görme ve zamanı durdurma arasında kaldım. Geleceği görmek biraz riskli ama ilgi çekici. Biraz sessizlik içinde zamanı durdurma :D

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Belki nankörlük olacak ama ilgi. Ne oldu, neyin var, şunu şunu yap, sonra bunu yap iyileşirsin. Şunu ister misin? Ay canımla uğraşıyorum orada bir de çeneyle uğraşıyorum. Hayırdan da anlamıyorlar :D

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
Öyle aklıma gelenleri yazıyorum, yoksa illa almalıyım dediğim bir kitap şu sıra yok. Olsa zaten dayanamam.
  1. Nicole Jordan - Günah Prensi
  2. Gina L. Maxwell - Baştan Çıkarma Seansları
  3. Jessica Sorensen - Sadece Sen
  4. Kristan Higgins - Gökyüzünün Uzak Ucu
  5. Maya Banks - Asla Bir İskoçyalı Sevme (Sadece sana göz koydum canım, acayip merak ediyorum)

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Ne bileyim yahu. Ruj ya da fardır. Bambaşka bir şey de olabilir kimbilir :D


Mim için Obur Kitaplık'a teşekkürler.
Benim mimlediklerim ise; Zamska ve Okuma Köşem

2 yorum:

  1. Mim için teşekkürler çok mutlu oldum =) =)
    Ben alınacak listene bayıldım. Zaten ne zaman kitap almaya kitsem historical kitaplar beni al beni al diye bağırıyor=) Ama aşk kitabı olsun taştan olsun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle düşünüyorum :D Romantik kısmı alacak :D
      Umarım sende cevaplarken benim kadar zevk alırsın :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: