Pazartesi, Haziran 09, 2014

Mimler, Mimler (:

Zamska iki tane mim'de beni de mimlemiş. Eh bana da cevaplamak düşer. 

MİM 1: MOR MİM

1.Hayatında en çok sevdiğin yön nedir?
Muhtemelen iyi bir özellik gibi görünmeyebilir ama birini tek kalemde silebilmem. Hiç var olmamış gibi hayatıma devam edebilirim.

2.Sen hiç yağmurun altında ağladın mı? 
Sen hiç aşık oldun mu? Olduysan cevabı biliyorsun :D

3.Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
Tabi ki önce ikiyüzlülüklerini
Kendini beğenmişlikleri
Bir de kişisel olarak benle konuşan herkesin hep doğruyu söylemelerini sağlardım. Ucu kötü dokunacak ama olsun :D

4. Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Acaba ben hiç denize girdim mi :D

5.Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Ufak sakarlıklarım dışında pek yok ya. Olmaması için çok uğraşıyorum. En utandığım durum, birinin bana söylediğini zannettiğim bir şeye cevap vermemin akabinde aslında arkamdaki biri ile konuştuğunu farketmem.

6. Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçebilseydin, kimi seçerdin? 
Beni tanıyanlar cevabımı biliyor. Jensen, Jensen, Jensennnnnnn <3

7. Hayatın bir film olsa, hangi aktör veya artist oynasın isterdin?
Oyunculuğuna çok bayıldığım isim yok. Güzellik derseniz belki :P İsim vermem gerekirse Tatiana Maslany derim. Onca rolü hakkıyla yapıyor, beni de oynar snaırım :D

8. Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Ağlarım ne olacak ki.

9. Süperman mi Batman mi? 
Superman

10. Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik, mesela Eyfel Kulesi’ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı? 
Nesne değil ama sanırım uçabileceğimi zannediyordum :D

11. Sence hayatın anlamı nedir?
Henüz çözemedim, sürprizi kaçmasın hem (:


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


MİM 2 : HANGİSİ MİMİ

1) Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış.”Nasıl olmuş” diye sorunca ne dersiniz?
Ne düşünüyorsam o. Bu tarz konularda yalan söyleyemem, kızcağız çirkin mi dolaşsın. Nasıl arkadaşım ben?



2) Evinizde hangisi olsun istersiniz? 
Hamster :D

3) İntikam;
a. Soğuk yenen bir yemektir.
b. Tatlıdır.
c. Gereklidir.
d. Gereksizdir.
e. Diğer

Diğer. Kim uğraşacak intikamla falan.

4) Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz? 
a. Bir süper kahraman
b. Kill Bill'deki gelin
c. Cezalandırıcı
d. Diğer

Tabisi süper kahraman.

* * *

Mimlediklerim: Kitap, Kedi ve Kahve, Masum İnciler ve Moonlightcat

4 yorum:

  1. O yanlış anlayıp cevap verme olayı bende çok oluyor ya. Bi bakıyorum bu kız niye konuşuyo diye bakan bi surat. Çok utandırıyor işte o beni =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah tek olmadığıma sevindim valla ya :D Hayır bir de ben çekingenimdir, böyle yanlış durumlarda çenemi açasım geliyor :D

      Sil
  2. Ancak fırsat oldu canım. Hemen yapıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: