Pazar, Temmuz 27, 2014

Mim


Sevgili Kitap Meltemi tarafından mimlenmişim. Kendisine çok teşekkür ediyor ve sorulara geçiyorum :D

-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Her gün okumaya çalışıyorum. Bazen 10 sayfa oluyor bazen 1 kitap bitiyor.

-En sevdiğiniz yazarlar?
Sandra Brown, Linda Howard, Lisa kleypas ve Elizabeth Hoyt ilk aklıma gelenler. Bilinenin aksine sevdiğim çok yazar var, tabi yazarlarını sevmek her kitabını sevmeyi grektirmiyor ;)

-En beğendiğin kitaplar?
Bu zor oldu. Hep Senin Yanındayım ve Ben Böyleyim olabilir. Özellikle Linda'yı sürekli okuyabilirim.

-Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Her daim yabancı. Yıl 2014 olmuş artık yeşilçam vari kitaplar yerine daha farklı kitaplar arıyorum. Onları küçükken izledik. O yüzden bir kaç isim dışında bunu verebilen yazar bulamadım.

-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
SEP. Chicago Stars serisi. Her kitabını bir öncekinden daha çok seviyorum (:

-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Historical ve Romantik Komedi ilk tercihlerim.

-En son hangi kitabı okudun?
Hamlet'i okudum.

-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
Macbeth.

-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Takip ettiğim bazı bloglar var, dürüst yaklaşım sergileyenleri seviyorum. Bazıları amacından sapsa da bloglar iyidir.

-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Kitap okurken kendimi buluyorum desem yanlış olmaz.


Bende Hayallerimde Saklı Gerçekler ve The Reading Lady bloglarını mimliyorum (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: