Cumartesi, Ağustos 23, 2014

Blogger'lardan Kitap Önerileri


Yeni bir etkinlikten herkese merhaba.
Bugünkü etkinliğimiz "Blogger'lardan Kitap Önerileri"
6 blogger ile başlattığımız etkinliğe isterseniz siz de katılabilirsiniz (:


1- Konusu tarihi bir olaya dayanan kurgu bir kitap öner.
Philippa Gregory - Boleyn Kızı ( Bu kitap sayılır mı? Tarihi olaya dayanan kısmını anladım da kurgu kısmını anlamadım :D )

2- Distopya türünden okuduğun bir kitap öner.
Pek okumam ki bu türü :( George Orwell - Hayvan Çiftliği

3- Kitaplarının hepsini okuduğun bir yazarın en beğendiğin kitabını öner.
Elizabeth Hoyt - Seni Kalbime Yazdım



1- Amatör yazarların ya da yazmaya başlamak isteyenlerin okuması için bir kitap öner ama yazarı yerli olsun.
Edebi ağırlığı baya az olan kitaplar yazılıyor genelde ona ne önerebilirim bilmiyorum.
Pınar Özel - Fondöten olabilir sanırım. R. N. güntekin ya da Can Dündar'ı tercih ederdim ama (:

2- Sürekli aynı şeyleri okumaktan sıkılanlar için hayatında okuduğun en ilginç kitaplardan birini öner.
W. Bruce Cameron - Can Dostum(un Yolculuğu) İlk kitabı henüz okumadım 2. kitap gerçekten ilginçti. 

3- Şiir sevenlere bir şiir kitabı öner.
Ben sevmezken önermem abes kaçabilir (:



1- Daha önceden okumam dediğiniz bir türü size sevdiren bir kitap.
George Orwell - Hayvan Çiftliği diyeceğim yine. Uyumsuz ile pek sevmemiştim Distopyayı ama Hayvan Çiftliği çok ilginçti.

2- Başlarda çok sıkıldığın, sonrasında seni şaşırtacak derecede çok sevdiğin bir kitap.
Elizabeth Haynes - Işığı Ararken

3- Tümünü arka arkaya ya da fazla ara vermeden okuduğun bir seri.
Lisa Kleypas - Wallflower serisi. Çıkar çıkmaz okuduğum serilerden. 3 kitabı peşi sıra bir daha okumuşuım hatta.



1- Film ya da dizi uyarlamasını çok beğendiğin bir kitap öner
Wendelin Van Draanen - Yanılmak Güzeldir. Bu kadar iyi bir uyarlama zor bulunur. Neredeyse replikler bile birebirdi.

2- Önyargı ile başladığın ama kalemini sevdiğin bir kitap/yazar öner
Funda Mentaloğlu - S*ktirgitli Aşklar. İsmi duyunca acaba mı demedim desem yalan olur.

3- Öneri üzerine okuduğun ve beğendiğin bir kitap öner
Samantha Young - Dublin Caddesi. Sanırım bu konuda tek kitap. Anladınız siz (:



1- Defalarca okuduğun kitaplardan birini öner.
Linda Howard - Hep Senin Yanındayım

2- Okumaktan asla bıkmayacağını düşündüğün bir yazarın kitabını öner.
Agatha Christie - Noel'de Cinayet

3- Hayalet temalı bir kitap öner.
Joseph Delaney - Hayaletin Çırağı. Çok da güzel bir kitap  (:



1- Çocukluğunda seni etkileyen ve yıllar sonra okduğunda aynı etkiyi üzerinde bırakan bir kitap?
Bunu es geçeceğim sanırım. Çünkü liseye kadar kitap okumazdım. O dönem sayılırsa R. N. Güntekin - Acımak

2- Bir insan ve hayvan arasında dostluğun en iyi şekilde anlatıldığını düşündüğün bir kitap?
Jamwe Bowen - Sokak Kedisi Bob

3- Okuduğun kitaplardan, en çok içindeki aşka sahip olmak istediğin kitap?
Joan Bagnel - Gökkuşağında Buluştular. 


6 yorum:

  1. Agatha Christie hiç aklıma gelmemişti! Süper cevap. = )

    YanıtlaSil
  2. Lisa Kleypas'ın kitaplarına bayılıyorum. :) Kadının çok komik bir anlatımı var. Her kitabında güldürmeyi başarabiliyor gerçekten. ^_^

    YanıtlaSil
  3. Distopya türünün ne demek olduğunu sorabilir miyim? İlk defa duyuyorumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak nasıl anlatılır pek bilmiyorum açıkçası. Daha çok ütopik topluluklar diyebilirim. Hayvan Çiftliği ile örnek vereyim daha iyi anlaşılır. Hayvan Çiftliğinde bir çiftlikteki hayvanlar çiftliği ele geçirip yeni bir düzen kuruyorlar. Domuzlar başa geçiyor hatta yan çiftliklerle anlaşmalar falan yapıyorlar. Böyle ütopik dünyalar. Okuduğum kısıtlı kitaba göre böyle en azından. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: