Cumartesi, Ağustos 30, 2014

RKBT 1. Gün || Çağan Dikenelli "Yürek Söken Cinayetleri" || Yorum ve Çekiliş


Melek teyzenin maceraları kaldığı yerden devam ediyor.
Seri kitapları böyle peş peş okuma keyfi de bir başka oluyor (:

İkinci kitapta daha az polisiye daha fazla mahalle işleri var. 
İlk yorumda Melek teyzenin mahallenin çok sevdiği ama
aynı zamanda çok korktuğu kişi olduğunu yazmayı unuttum.
Ve bu kitapta bu çok daha belirgindi.

Melek teyze kesinlikle yabana atılacak biri değil.
Tüm mahalleyi dize getiren biri. Gelmeyenler mi? Vay hallerine.
Mahallenin Şarkütericisine bağlanıp sorabilirsiniz bunu.
Melek teyzenin otoritesini kabul etmeyen adamın başına gelmedik şey kalmadı.
Sonunda biz kazanan var tabi ki. Kim olduğunu tahmin etmek kolay değil mi :D

Aynı zamanda Yürek Söken Cinayetleri de işlenmekte. 
Melek teyze ne kadar da yoğun baksanıza. Zaten cinayetleri çözmekle uğraşıyor
bir de mahalleli sıkıntı yapıyor. Yazık kadına.
Bu sefer ki cinayetler ise oldukça ürpertici. 
Kafa kesen, organ söken cinsinden. 

Yine eğlenceli bir kitaptı. İlkine nazaran bir tık daha az beğendim onun sebebi de
cinayetlerle daha az ilgilenmesi oldu. Oldukça heyecanlıydı çünkü olaylar.

Yine argosu ve esprisi bol, kurgusu ağır bir kitaptı. Kitabı Melek teyze gibi birini
düşman başına bile istemeyerek bitirdim :D

Puanım: 10/7

Çekiliş;

a Rafflecopter giveaway

Facebook sayfamızdaki çekilişe katılmayı unutmayın.

3 yorum:

  1. Ah, bu yorum bu konu için çok ilgisiz olacak ama... Bu durum için özürlerimi sunuyor ve seni mimlemiş olabileceğimi bildiriyorum :) http://ciigdemakkaya.blogspot.com.tr/2014/08/mimciki-cik-zt-kitaplar.html

    Sevgiler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilgisiz değil aslında ne de olsa her şey kitaplarla ilgili (:
      Mim için çok teşekkürler. Gözüme kestirmiştim bunu ama beni kimse mimlemediğinden yapamamıştım :'( Zevkle yapacağım ama önce cevaplarına bakacağım tabi ki (:

      Sil
    2. Sevindim öyle ise, yanıtlarını bekliyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: