Pazar, Ekim 26, 2014

Ödüller, Mimler, Taglar...

Bir çok şey birikti son zamanlardaki uzaklığımda. İnternete bakıyorum aslında ama blogla pek ilgilenemiyorum. Arkadaşlarla bile konuşmalarım azaldı, durum vahim. 
Bende bu sebeple biriken her şeyi tek yazıda yapmak istedim. Umarım unuttuğum yoktur. Bu ara kafam yerinde değil, lütfen unuttuğum varsa bir dürtün. 
Bir de Instagram etkinliğim var. Onu da buraya ekleyeceğim. O mereti kullanamıyorum yaw, blog varken ona ne gerek var :D
Öncelikle Dart Ödülü;
Masum İnciler, Kitap Meltemi, Kitap Arası Kahve Molası, Fuşyamsı Düşünceler, Bir Otakunun Dünyası ve Kitap Karavanı bu ödüle beni de layık görmüşler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Umarım unuttuğum bir isim olmamıştır. 
Bende şimdi kendi ödüllerimi vereceğim. Açıkçası ben yapana kadar tüm bloglar ödül aldı sanırım ama olsunn, fazla ödül göz çıkarmaz :D

Dart ödülünün kuralları var, öncelikle onlara bir bakalım isterseniz.
1-Ödülün fotoğrafını yayınlamak.
2-Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek.
3-15 bloga bu ödülü dağıtmak


1 ve 2 tamamdır. Şimdi sıra geldi zor olan kısma :D

Öncelikle bana ödül veren bloglara vereceğim ödül. Onlar zaten ödüllü ama olsun gönlümde ödüllüler resmiyete kazandırayım:D
  1. Masum İnciler
  2. Kitap Meltemi
  3. Kitap Arası Kahve Molası
  4. Fuşyamsı Düşünceler
  5. Kitap Karavanı
  6. Kitapperest Dünya'm
  7. Okuma Köşem
  8. Öz'ün Kitap Tutkusu
  9. Bookowski TTK
  10. Sanat Nehri
  11. Zamska
  12. Vampirellanın Güncesi
  13. İlle Kitap
  14. Hayal@
  15. Athena'nın Güncesi
  16. Bir Otakunun Dünyası

Evet efendim, benim ödüllerim 16 kişiye :D 



* * * 

Benim ödüllerim böyle efenim. Sıra geldi Kitap, Kedi, Kahve blogunun mimlediği "Kitap/Yazar İsimlerinin Baş Harflerinden Blog/Blogger İsmi" etkinliğe. 
Blogun adı Colorful Book olsa da Kitap İklimini kullanıyorum. O yüzden onu yazdım. Elimin altında onun harfleri vardı hem işime yaradı (:

Katja Milllay
İki Ateş Arasında
Teresa Medeiros 
Aşk Dersi
P. C. Cast

İlk Günkü Gibi
Keskin Şeyler
Lori Wilde
İntikamın Güzel Yüzü
Muhafazakâr Aşka
İlkbahar Rüyası

Lori'yi koyabilmek için masaya yatırarak dizdim. O ismi tee en alta koymak nereden aklınıza geldi yahu. Sayenizde çarpık yapılaşma oldu :D

Efenim bende Kitap Arası Kahve MolasıOkuma Köşem ve Öz'ün Kitap Tutkusu bloglarını mimliyorum :D Umarım yaparsınız :D

* * * 

Instagram'daki #kitapadlarındancümle mimini aradan çıkarayım. Zaten kitaplar yanımda değil, o yüzden netteki resimlerden derleyeceğim. Okuma Köşem'e bu mim için teşekkürler (:

Kitaplarımın hepsi yanımda değil ki olsa da içlerinden bulmak çok zor. O yüzden resim böyle oldu kusura bakmayın :(

İlk Defa
Sana İhtiyacım Var, Gönül Hırsızı 
Kalbim Sende Kaldı, Vazgeçmem senden
Henüz Her Şey Bitmedi

Rüyalar Gerçek Olsa
İki Ateş Arasında, Sen De Yanarsın

Kadere İnanır Mısın? Kalbimdeki Şeytan
Ömür Boyu Sürecek, Kalp Sızısı
Işığı Ararken
Beni Orada Bulacaksın




Umarım unuttuğum bir mim ya da tag yoktur. Varsa lütfen yazın. Bilerek yapmıyorum gerçekten, unutuyorum. 

9 yorum:

  1. http://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com.tr/2014/10/dex-dex-dex-okuyoruz.html
    Bu tag'a göz atmaya ne dersin?

    YanıtlaSil
  2. Sonraki şiiri çok sevdim :D

    YanıtlaSil
  3. Blogumda bir adet etkinlik var seni bekleyen. :))

    YanıtlaSil
  4. Ödül ve mim için çok teşekkür ediyorum aksama ben de yapacağım :). Carpik olmus evet ama amacina ulasmis sonuctaa :)

    YanıtlaSil
  5. Dart ödülü almışım haberim yok (tam olarak ne oluyor bu ödül?) Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: