Cumartesi, Ekim 18, 2014

Yeni Sezon Dizileri (Part 2)

Yeni diziler biter mi? Bitmez! O yüzden 2 parta böldüğüm yazının devamında sıra :D Bakalım hangisinde kaldım :D

Scorpion: Yapımcıları arasında Alex Kurtzman ve Roberto Orci var. Konusu için “Sheldon’lar ile Leonard’lardan oluşan bir grup adamın üzerine drama” diye benzetme yapılan dizide, bir grup nevi şahsına münhasır dahi Dünya sorunlarını çözmeye ve modern çağın getirdiği tehditleri aşmaya çalışıyor.

Kararsız kaldığım dizilerden biri daha. Ablam çok beğendi ancak ben bilemiyorum. 
Konu olarak tam benim sevdiğim tarz. Ama oyunculuk için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Depresif dediğim diziler var, hah işte onlardan. 
Sanırım başlarken büyük bir hata yaptım ve Leverage gibi bir dizi bekledim. Esprili, zeki karakterler, zor durumlarda bile espri yapan tipler vs vs. ama sonuç fıs çıktı. Son bölüm ilklere nazaran daha iyiydi o yüzden izlemeye devam etmeyi düşünüyorum (:

A to Z: Bir çiftin bir sezonda tanışmalarından ayrılmalarına dek tüm ilişkilerini izleyeceğimiz bir komedi.

Bence bu dönemin ilginç konusu olan dizilerinden biri A to Z. İsmi Andrew ve Zelda'dan geliyor ve her bölüm onların ilişkisi üzerine bir harften yola çıkıyor. Evet, evet bölümler A-B-C şeklinde gidiyor. Zaten diziye başlarken onların şu kadar zaman birlikte olacağını falan söylüyor, sürpriz yok o yüzden. Ancak iki karakterin halleri komik. Andrew umutsuz romantik mesela. Eğer dizinin suyunu çıkarmazlarsa -HIMYM gibi- potansiyeli yüksek (:



The Mysteries of Laura: Los Misterios De Laura isimli İspanyol dizisinden uyarlanan yapım, azılı suçlular ile mücadele eden fakat şeytani ikizleriyle başa çıkmayan, cinayet dedektifi bir kadını merkezine alacak. Dizide Laura'nın hayatı, ilişkileri ve çözdüğü cinayetler işlenecek.

Beni en çok şaşırtan dizi olarak tarihe geçecek sanırım The Mysteries of Laura. Başladığımda her ne kadar komik bir başlangıç olsa da çok hoşlanmamıştım. Hatta bırakıp sonra devam etmiştim. Ancak neyse ki iyi dizi radarlarım hala çalışıyor ki potansiyel olduğunu düşündüm. Şaşırtan kısım ise beklediğimin kat kat üstünde çıkması. 
Debra Messing hayranı değilimdir ancak Güzel Dedektif tarzı bu dizide mükemmel bir performans sergilemiş. Oldukça komik bir dizi. 

Bad Judge: Zorlu bir yaşamı olan ve yasalarla oynayan Ceza Mahkemesi’nde hakimlik yapan bir kadının hayatından çıkacak bir komedi.

Kuşkusuz ki komedi dalında 1 numara olan dizim Bad Judge. Henüz iki bölüm çıktı sadece ancak bildiğiniz bayıldım! Rebecca Wright isimli bir hakimi anlatıyor ama ne hakim. Bildiğiniz kafadan çatlak bir kadın :D İzlerken baya güldüm. 3. bölümü dört gözle bekliyorum.






Forever: New York Morgu’nda çalışan 200 yaşında bir adamın ölümsüzlüğüne çare arayışı.

En güzelini en sona sakladım :D 
Bu sezonun en sevdiğim dizisi Forever oldu. Daha sonra tahtını sallayan olur mu bilmiyorum ancak 200 yıldır ölemeyen Dr. Henry Morgan'ın hikayesini izlemek fazla keyifli. Hatta yeni bölüm çıktığında altyazı gelmiş mi diye sürekli kontrol falan ediyorum. Gerçi her zaman ki gibi en sevdiğim diziler hep en son çevrildiğinden baya bekliyoruz :D Olsun ama izleyebiliyoruz ya buna da şükür :D
Karanlık dizileri sevmem. Nasıl anlatsam, sempatik, esprili karakterleri çok severim. Depresif karakter tablosu olmayacak. Ioan Gruffudd bu açıdan 10 numara olmuş Forever için. Açıkçası başkası oynasa bu akdar sever miydim bilmiyorum. Onun Abe'le çekişmeleri falan çok tatlı. Gruffudd'ın kendi havası da öyle sanki değil mi? Rol değil kendi sempatikliği gibi. 
Çok sevdim bu diziyi çok :D 5 bölüm yayınlandı bile. İzlemediyseniz bir şans verin bence. 



Eski birkaç diziyle birlikte bu sezon dizi listem uzadı gitti. Yeni kan iyidir değil mi? Özellikle eskilerin bazılarından -Haven gibi- sıkıldığım düşünülürse :D Sezon bittiğinde kaç dizi elenir bilemiyorum ancak şimdilik tablo iyi. Yeni yapımlar çıkacak mı yoksa bunlar yeterli olur mu göreceğiz.

2 yorum:

  1. Forever`ı görüp duruyordum ama bir türlü başlayamadım. Sezonu tamamlasınlar bende izlicem. Bitmeden başlarsam bekleme zahmeti beni öldürüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayanabilsem bende öyle yapmak isterdim. Ama neredeyse boş gün yok bu sezon, ondan çok sıkıntı olmuyor (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: