Pazar, Kasım 23, 2014

RKBT 3. Gün || Jamie McGuire "Tatlı Sır" || Yorum


Yorumum:

Kitaplarını severek okuduğum Jamie McGuire'in bir kitabı daha dilimize kazandırıldı. Hem de kısa süre içinde ve tabi ki hemen okumam gerekiyordu. 

Kitap konu ile ilgili kendine çekti ki zaten bu seriye aşık etmede en büyük nedeni MADOOX erkekleri ve onların hayat boyu süren aşkları. Bizim yıllarca aradığımız şeye bu kızların istemeden kavuşmaları ise ayrı bir sinir bozuculu durum ya neyse. Kitapların ana temasında dediği gibi "Bir Maddox erkeği, âşık olduğunda bu sonsuza dek sürer" sözünü duyan hangi kız bu yakışıklı, kaslı ve bad boy çocuklara aşık olmaz ki.

Tatlı Sır bu nedenle sevileceği tahmin edilen bir kitap oldu. Trenton ve Cami'de bu yargıyı desteklediler. Cami yer yer Trenton'u öyle bir hale getirdi ki kitaba girip "Gel Trenton omzumda ağla" diyesim geldi.  Zaten Tatlı Bela'dan severdim Trenton'u.  Cami ise muamma. O kızı seviyor muyum sevmiyor muyum ben bile halen çözebilmiş değilim. Ona da artık siz karar verin. 

Kitapla ilgili bir kısım var ki ondan da bahsetmesem olmaz. Bence kitapta olmaması gereken, benim kült yargılarıma uymayan bazı durumlar vardı. Kitabı okuyanlar ne demek istediğimi çok iyi bilirler, okumayanlara ise söylersem zaten kitabın sürprizi kaçar. O yüzden onu yazamıyorum. Fakat o kısım olmasa gayet iyi bir kitaptı. Hatta Trenton kendini Travis kadar sevdirdi bana. Abby kadar soğuk birisi bile Cami'nin yanında bence daha sevilesiydi. TATLI SIR aşk romanı ve aşkta var ama ahhh şu gereksiz ayrıntı yok mu!!! O da olmasa tam tadından yenmelikti.

Onun dışında bana anlamsız gelen tek şey kapak. Kapaktan hoşlandığımı söyleyemem. Özellikle daha önceki kapakların güzelliğini düşününce.

Veee son cümlem çevirmene... Boran Evren yine beni şaşırtmadı ve gayet güzel ve anlaşılır bir çeviriyle kitabı bizlere sundu. Aynı kişinin çevirmesinden midir bilmem ama konu hakimiyeti vardı ve içerik değişiklikleri yoktu. O yüzden çevirmenin hakkını da vermek lazım. 

O nedenle ahhh Jamie diyorum ve diğer emeği geçenlere teşekkür ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: