Çarşamba, Aralık 17, 2014

Sevdiren Kapak Sözleri #2


Uzunnn bir aradan sevdiren kapak sözlerine dönüş yaptım. 
Geçen yıl şu linkte gördüğünüz yazıyı yayınlamış, çokta beğeni almıştım. Uzun bir ara oldu ama hiç olmamasından iyidir bence (:

Bu yazılara ara ara devam etmeyi düşünüyorum. Hem kapak hem de iç kapaklarda yer alan bu sözler bence çoğu kişinin ilgisini çekiyor. Üstelik çok güzel hediye sözleri olabilecek yazılarda var. Eh onları ara ara paylaşmak lazım değil mi? Gerçi bazıları komik olduğundan radarıma girdi, kabul etmeliyim (:




Aşık ve Gururlu

"Her kadın hayatının bir bölümünde budisttir. Yani, illa ki bir öküze tapmıştır!"





 Fırsatçı 

"Aşk. Yalan. Daha çok aşk. Daha çok yalan."




Deniz Feneri Yolu

"Her kadının bir hikayesi vardır..."





Sen Gittiğinde 

"Eğer hayatta bir şansınız daha olsaydı..." 



Ben Ölene Kadar

"O, aşkı için ölmeye değil, ölmemeye söz verdi."

Dostluk Ekmeği 

"Bir damla gözyaşı ve umutla yoğrulmuş küçük bir hediye, kırılan kalbinizi iyileştirip tüm hayatınızı değiştirmeye yeter mi?"

Numaran Bende Var

"Yüzüğü bulan adamı kapar!!!"

Hortum 

"Dürüst insanın bedeni de ruhu da özgürdür."

Çemberin Dışındakiler 

"Gözler karanlığa da alışır"

Aynadaki Ben 

"Geleceğin bir başkasının geçmişidir aslında..."

Çiftlik 

"Kaçış sadece bir başlangıçtır"

Aşk Adında Hayat 

"Gerçek aşkı bulmak mı, yoksa ondan kaçmak mı daha kolay?"

#direnAşk 

"Geçmişle barışmadan "AŞK" için savaşamazsın!"

Cam Şato 

"Savaşmadan özgür olamazsın."

Yahudi Dükkanı 

"Gerçek bir kelepir arıyorsan, hayatı kazanırken yaşamalısın..."

Ölümsüz Juliet 

"Gelmiş geçmiş en büyük aşk hikayesi bir yalandan ibaret."

3 yorum:

  1. Ölümsüz Juliet'i okudun mu? Bir türlü başlayasım gelmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, ablam devamını bekle dedi, halaaaa bekliyorum (:

      Sil
  2. Merhaba
    Blogumda dolu dolu kitap çekilişi var, katılımlarınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: