Pazar, Ocak 18, 2015

Kendi Kitabını Yarat Etkinliği

Part of the Book ve Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu blogları tarafından "Kendi Kitabını Yarat" etkinliğine davet edilmişim. İkisine de çok teşekkürler. Bayıldım ben bu etkinliğe ^_^ Yazalım tabii yaa kendi kitabımızı yaratalım tabii önce üşengeçlikten kurtulalım :D


1- Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Komedi! Netim bu konuda. Ama komediden kastım bel altına, ne biliyim kiloya ya da eksikliklere vurmak değil. Mesela kendine has cümleler ve ifadeler yaratmak ve bununla güldürmek. Bunu o kadar az kişi yapabiliyor ki. Klişelerden uzak bir komedi yazmak isterdim ama zor. Esprili bir insan olduğumu düşünüyorum ama bu kadarı çıkmaz :D

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
İlk yazacağım seri olurdu. Aklımda tek bağımsız kitaplar da var ama :D Zaten serileri de taş çatlasın 3 kitaplık yaparım, ki o bile çok (:

3) Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Söylememmm :D Zaten isim konusunda kararsızım. Ama kız ismi olarak Elizabeth'in türevlerini seviyorum. Beth, Eliza ve biraz değişime uğrayan Lizbeth. Kitap karakteriymiş bu da yeni öğrendim ve yıkıldım :D

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Kaleminin iyi olduğunu düşündüğüm çok yazar ve kalemine benzemek istediğim bir takım yazarlar var. Romantik gerilim sevdiğim için Linda Howard; romantik komedi sevdiğim için Rachel Gibson; tarihi roman sevdiğim için Julie Garwood bunlardan aklıma gelenler. 

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Macera dolu Amerikaaa :D Maalesef yerli yazamıyorum ben ya. Giremiyorum, inandırıcı gelmiyor. Eh ben inanmazken milleti nasıl inandırayım :D En iyi araştırabildiğim ülkelerin başında da Amerika geliyor.

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Şefika'ya ve ablama tabisii :D Yazdığımı kimseye söylemem ki zaten sahte isimle falan çıkarım. 

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Bende de bir isim özürlülüğü var. Böyle yaratıcı şeyler çıkmıyor. Düşünürsem hiç mi hiç çıkmıyor. Rahat olup düşünmem lazım :D

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Tadında, odunsuz ve gizemli. (Bilmem ilk ikisi anlaşıldı mı :D)

Sıra geldi kurbanları seçmeye. Ben yapana kadar herkes yaptı beaa. O sebeple her zaman ki kurbanlarımı seçiyorum. 
Sizi seçtim kızlar :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: