Salı, Mayıs 19, 2015

Lynsay Sands - İngiliz Gelin Annabel II Yorum

Künye
Orjinal Adı: An English Bride In Scotland
Seri Bilgisi: An English Bride In Scotland #1
GoodReads Puanı: 3.93
Türkçe Yayın: Olimpos Kitap
Sayfa Sayısı: 328
Çevirmen: Belgin Selen Haktanır
Puanım: 5/ 4.5

Yorumum

Beni tanıyanlar nasıl bir Garwood hayranı olduğumu bilirler. Kadın historical tarzı ne yazsa okurum. İster beğenilsin ister beğenilmesin. Zaten bu denli beğendiğim yazar da azdır. Fakat Lynsay Sands o kadar derinden ve hızlı Garwood'ın bir alt kademesine geldi ki nasıl olduğunu bile anlayamadım. Bir kitap bu kadar mı keyifli ve akıcı olabilir. Şahsıma redaksiyona Pınar'ın yarısı kadar bile takılmam. Bir kitabın dilinin kötü olması için anlaşılmayan cümlelerin olması benim için yeterlidir. Gerisi konu da iyiyse benden hep geçer not alır. Fakat Annabel beni bu yardımı sorgulamaya itti. Çünkü kitap konuyu bir yana bırakırsak o kadar güzel ve akıcı çevrilmişti ki muhteşem bir konuyla da birleşince okumak büyük bir keyif haline geldi.

Annabel ve Ross son zamanın en iyi historical karakterleri açık ara. Bu kadar naif bir kız ve bu kadar aşık olunası bir karakteri bir arada okumayalı uzun zaman olmuştu. Ross karakteri kitaba dahil olduğu ve Annabel'i merdivenden inerken gördüğü ilk andaki tepkisiyle beni kalbimden vurdu. O kadar ki Alec aşkımı bile sorgulamama neden oldu neredeyse. Gelin kitabının yakışıklı, sert ve bir o kadar da romantik olan Alec karakteri kadar olmasa da Ross'da bir o denli aşık olunası bir karakter. Historical'da pek göremeyeceğimiz bir aşk anlayışı var. Annabel bana yer yer fazlasıyla Jamie'yi hatırlatmasına karşın yine de Gelin'e çok da benzetmedim. Hepsini ayrı sevdim. Annabel İngiliz Gelin favori üç kitabımın içine giremedi fakat kesinlikle dördüncü sırada yer almayı haketti.

Olimpos'a şimdiden 2. kitabın bir an önce çıkması için talebimi iletiyorum. Zaten sevgili yayınevimiz serileri tamamlamakla ünlü. O nedenle o konudan yana endişem yok. Sadece bir an önce olmasını diliyorum o kadar :)


Arka kapak

Asla evleneceğini düşünmemişti. Annesi ansızın onu manastırdan alıp eve götürmek için geldiğinde, Annabel bir rahibe olmak için yemin etmek üzereydi... Böylece, evden kaçan ablasının nişanlısı olan İskoç lorduyla evlenebilecekti!

Bir eş olmakla, bir ev idare etmekle ve özellikle gerdek gecesiyle ilgili hiçbir şey bilmiyordu. Asla âşık olacağını düşünmemişti. Ross MacKay, Annabel'i gördüğü andan itibaren, utangaç ve tatlı müstakbel eşine vurulmuştu...

Annabel'in bedeninin kıvrımlarının da ayrı bir lütuf olduğunu düşünmüştü. Ancak, bir düşman Annabel'in hayatını tehdit edince, Ross onu İskoçya'ya götürdü. Annabel evlenmeyi planladığı kadın olmasa da, arzuladığı tek kadındı.

2 yorum:

  1. Hemen alıyorum! Harika bir yorum olmuş. Şimdiden tırnaklarımı yemeye başladım bile : D

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: