Pazar, Ekim 25, 2015

Üsküdar Sahaf Festivali Ziyaretim


Bugün bitecek olan Üsküdar Sahaf Festivali'ne dün gitme fırsatı bulabildim. İyi ki de gitmişim diyorum. Çok güzel kitaplara, çok uygun fiyatlarla sahip oldum. 

Uzun süre alışveriş yazısı yazmadıktan sonra böyle kısa aralıklarla yazı yazmak güzelmiş :D Bir dahaki yazımı fuar için saklıyorum :D

Neler aldığıma gelirsek;








Kitaplarıma verdiğim fiyatlar 2 ile 5 tl arasındaydı. Dediğim gibi çok uygun fiyata aldım. Yanlış Anne hediye olacak daha önce almıştım :D Son dakika yaptığım vurgun sayesinde daha da şenlendi aldıklarım :D Bıraktığım kitaplar bile oldu maalesef :D 


6 yorum:

  1. Ya Pegasuslar içimi dağladı :((( .

    YanıtlaSil
  2. @Esra Nazenin Özdemir üzülme ya festivallerde bulunuyor Pegasus (:

    YanıtlaSil
  3. Orkide evi ve anı bahçesini ben çok merak ediyorum
    yorumlarını bekleyeceğim:)

    YanıtlaSil
  4. @le yan okuyabildiğim an ikisi için de yorum gireceğim o zaman (:

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler :) blogun çok güzel bu arada:)
    Uzun süredir okuyorum:)

    YanıtlaSil
  6. @le yan teşekkürlerr (: İş dolayısıyla bir süredir aksatıyorum blogu ama umarım daha aktif olacağım (:

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: