Cuma, Ocak 22, 2016

Okuma Etkinliği: A'dan Z'ye Kitap Cenneti

Herkese merhaba!

Bugünkü konumuz bir etkinlik haberi. Bir Otakunun Dünyası, Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu ve bendeniz Kitap İkliminin ortaklaşa gerçekleştirdiği bir etkinlik: A'dan Z'ye Kitap Cenneti (:

Katılmak çok basit. Tek zorlu yanı bazı harfler için kitap bulmak. Ben şimdilik fire vermedim ama bakalım etkinlik sonunda tüm kitapları okumuş olabilecek miyim. Listeye sadık kalamayacağımın garantisini verebilirim ama (:


İşte o çok basit kurallarımız;
  • A’dan Z’ye Kitap Cenneti etkinliğimizin başlangıç tarihi 21 Ocak, bitiş tarihi 21 Mart’tır. 21 Şubat’ta da bir ara kontrol yaparız.
  • Etkinliğe katılmak isteyenler yapması gerekenler çok basit. 28 harf için 28 kitap seçeceksiniz. Herhangi bir puanlamamız olmadığı için bir harften iki kitap okumanın bir getirisi olmayacak.
  • Etkinliğe katılmak isteyenler 3 bloga da yorum bırakabilir. Listelerinizi istediğiniz platformda (blog, instagram,facebook) yayınlayabilirsiniz. Listenizi yayınlarken hazırladığımız görseli kullanabileceğiniz gibi kendi hazırladığınız bir görseli de kullanabilirsiniz. Sadece yazmanız bile kabulümüzdür J
  • Sonucunda bir ödülümüz yok. Amacımız, okuma listelerimizi daha eğlenceli bir hale getirmek. Tabii ki sponsor olmak isteyen yayınevi-yazar olursa hayır demeyiz J

Benim listeme gelirsekkk (:


Katılmak isteyenler için resmin orijinal hali

Umarım ki bu etkinlik sayesinde en azından 28 kitabı okuyarak listemi hafifletmiş olacağım (:

10 yorum:

  1. Ya bu acaip güzel bir etkinlik olmuş. Bende katılacağım tüm harflerde bir kitap bulabilirsem :D.

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilk fırsatta liste yapayım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de katılayım bakalım bu etkinlğe, ne kadar dayanıp ne kadarını okuyabileceğim. Listem hazır, hadi bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süre uzun en az yarısını halledersin bence (:

      Sil
  4. cok güzel bir etkinlik hazırlamaya başladım bile :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir etkinlik olmuş, katılmayı gözüm yememişti ama katılacağım galiba. :D Kalkıp elimdeki kitaplara bir bakayım. :D

    YanıtlaSil
  6. Sizi takipteyim.

    Edebiyat blogları ile karşılaşınca mutlu olmanın yanında elbette izleyici de olmadan edemiyorum.

    Öykü, anı, deneme, gezi yazılarım ile yalnızca kendi çektiğim fotoğraflardan oluşan blogum www.acemidemirci.blogspot.com adresine ben de beklerim.

    Öykülerin kesişmesi :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: