Pazar, Ekim 23, 2016

Üsküdar Sahaf Festivali || 2016


Herkese merhaba.

3. Üsküdar Sahaf Festivali de başladı. Hatta bugün bitecek. 

Festival başladığı gün ziyarete gittik biz de. @enozdemirbooks @sihirlikitaplik , @tiryakisikitap ,@zeynep_neria ve @gundogdu.evrin ile gittiğimiz festivalden yine elim kolum dolu döndüm :D Esra, güncel olan kitapları kaptığımı söylese de bence fiyat ve güncellik açısından çok iyi değildi :(

Ben tabii ki yine sadece 2 kitaba 10'ar tl vermek dışında daha fazlasını vermedim. Neyse ki iyi ve uygun sahaflar çokçaydı ^_^

Festivalden bana kalanlarsa;

Resmen festivallerle tamamlıyorum bu yayınevini :D

Epsilonlarım

Yabancılar da vardı tabii ki

Doğan ve Dex gördün mü kaçırmayacaksın :D

Umarım severim bu seriyi. Resmen dizisi var diye aldım. Toplam 20tl tuttu ama uygun bulunca da almadan olmuyor.

Bunlar da karışıklar.

Ne diyorsunuz, sizce de çok güzel kitaplar bulmamış mıyım yine? Darısı Beyoğlu festivaline :D

2 yorum:

  1. Bende gitmiştim. Çok güzel kitaplar almışsın. Keyifli okumalar. 😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler (: Sana da keyifli okumalar ^_^

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: